לאחר נאום ה'פראיירים': יובל דיסקין ייפגש עם חרדים

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין יגיע למפגש עם עשרות חרדים במסגרת 'ליל שישי אקטואלי', פחות מחודשיים לאחר נאומו בהפגנה המרכזית של מאהל הפראיירים בתל אביב. ליל שישי אקטואלי הוא זירת מפגשים בין עשרות חרדים לבין אישים בכירים בציבוריות הישראלית

יובל דיסקין (צילום: פלאש 90)

חודשיים לאחר הנאום המרכזי שנשא בהפגנת מאהל הפראיירים בתל אביב נגד אי שירות חרדים בצה"ל, יתייצב מחר (חמישי) ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין למפגש עם עשרות צעירים חרדים בירושלים במסגרת פורום 'ליל שישי אטוקאלי'. בהודעה שפורסמה בפייסבוק של ליל שישי אקטואלי (LelShishi@) בימים האחרונים נאמר כי המפגש יעסוק, בין היתר, בעסקת שליט, באיראן, ובגיוס חרדים.

בהפגנה ה'פראיירים' המדוברת שהתקיימה לפני כחודשיים היה דיסקין הכוכב המרכזי. בין היתר, אמר אז כי "אנחנו קרובים היום למצב שהרוב לא מתגייסים. וזה הסיפור כולו... לצערי יש עוד כיכרות במדינה הזאת שהולכות ומתמלאות באנשים שחושבים שאין צורך לשאת באופן שוויוני בנטל משום שיש מי שיעשה את זה במקומם – האנשים האלה, שגם הם אזרחי המדינה הזאת, טועים טעות מרה וקשה, אנחנו כאן לעזור למדינה להעמיד אותם על טעות לפני שיהיה מאוחד מדיי".

ליל שישי אקטואלי הוא זירת מפגשים בין עשרות חרדים לבין אישים בכירים בציבוריות הישראלית. בעבר השתתפו במפגשים, בין היתר, ראשי המוסד לשעבר, מאיר דגן ואפרים הלוי, העיתונאים בעבר ובהווה, יעקב אילון, ירון לונדון ואמנון דנקנר, דן מרידור, שאול מופז, ורבים אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר