פרסום ראשון

תקדים: ישי וגפני לוקחים את המושכות בעיר אלעד

בעקבות התפקוד הלקוי בעיריית אלעד, בעיקר בכל מה שנוגע לפתיחת שנת הלימודים בבתי-הספר, החליטו ראשי המפלגות החרדיות, אלי ישי ומשה גפני, להיכנס לעובי הקורה. בסוף השבוע ביקרה בעיר משלחת מש"ס, והבוקר הגיע גם גפני. מה קרה בפגישה עם ראש העיר יצחק עידן? חשיפה (חדשות, חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
גפני באלעד, היום (צילום: כיכר השבת)

הפוליטיקה החרדית הארצית לוקחת את המושכות על העיר אלעד. בעקבות התפקוד הלקוי בעיריית אלעד בראשות יצחק עידן - בעיקר בכל מה שנוגע לפתיחת שנת הלימודים בבתי-הספר, החליטו ראשי המפלגות החרדיות, יו"ר ש"ס השר אלי ישי ויו"ר 'דגל התורה' משה גפני, להיכנס לעובי הקורה. לא עוד דיבורים והצהרות - אלא מעשים בשטח.

אחרי שבסוף-השבוע שיגר השר ישי את מנכ"ל ש"ס נתי לסרי לסיור-עומק בעיר, הבוקר (ראשון) הגיע לביקור באלעד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

גפני ואנשיו ביקרו בבתי-הספר השרויים במצוקה, יחד עם ועד ההורים בראשות עורך-הדין אבי בלום וממלא-מקום ראש-העיר זליג אורלנסקי. באחד מבתי-הספר לבנות, הופתע גפני לראות בנות לומדות במסדרון, בגלל חוסר מקום. בבתי-ספר נוספים, שמע גפני על מצוקת המקום.

לאחר הסיור, ביקר גפני בלשכת ראש-העיר עידן. "אלעד היא העיר היחידה בארץ ששנת הלימודים אצלה נפתחה בצורה לא ראויה", אמר גפני לעידן, שהופתע מהביקור הלא-שגרתי.

עידן הסביר שהבעיה קיימת בגלל משרד החינוך. "יש אי-הבנות בנינו", אמר עידן ועדכן כי "הקראוונים עוד לא מוכנים".

גפני לא הבין. "הקראוונים לא מוכנים? אז נזרז את זה", הציע גפני. בלום המליץ לגפני לקיים פגישה עם בכירי משרד החינוך ולפתור את הבעיות.

בשיחה עם מנהלות בתי-הספר, לאחר הפגישה עם עידן, אמר גפני כי ראש-העיר יזרז את נושא הקראוונים. "הוא כל הזמן מבטיח, הגיע הזמן שלהבטחות יהיו מימוש", ביקשו המנהלות.

גפני השיב שהוא יהיה מעורב אישית במשבר בבתי-הספר."העדפתי לא לשלוח נציגים, אלא להגיע בעצמי", אמר ושיגר עקיצה לשר ישי ששלח נציג ולא הגיע בעצמו.

ל'כיכר השבת' נודע כי הערב יקיים גפני שיחה עם ישי, במהלכה ינסו לגבש פיתרון למצב החמור באלעד. "ההורים כבר לא פונים לעירייה, הם התאיישו. מעכשיו הכל יעבור דרך הפוליטיקה הארצית", הסביר גורם בועד ההורים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות