ושוב איתכם

אריה דרעי ברך שהחיינו והכריז: "חזרתי הביתה"

אחרי 12 שנים, שב דרעי לש"ס וברך שהחיינו בהתרגשות. "התפללנו הבוקר בשחרית, 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. אני שמח שחזרתי היום הביתה. אני עושה זאת בשמחה גדולה. אני לא יודע אם על פי הלכה אם מותר לברך בשם ומלכות, אעשה זאת בלי" (בארץ)

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במהלך מסיבת העיתונאים אמש, דיבר ראשון אריה דרעי, ששב לש"ס אחרי 12 שנה בגלות. דרעי פתח ואמר בהתרגשות: "התפללנו הבוקר בשחרית, 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. אני שמח שחזרתי היום הביתה. אני עושה זאת בשמחה גדולה. אני לא יודע אם על פי הלכה אם מותר לברך בשם ומלכות, ואני אעשה זאת בלי - 'ברוך אתה אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

"אחרי 12 שנה, אנחנו הולכים בכוחות משותפים יחד. אני זוכר את אלי עם זקן שחור יותר קצת, וגם אני כנראה הייתי ככה... אני שמח מאוד שאנחנו נמצאים כאן. אנא ה' הושיע נא, ואחר-כך הצליחה נא. את החלק הראשון עשינו היום, בזכות מועצת חכמי התורה שניווטו זאת בחוכמה ובסבלנות. זה היה דבר כמעט בלתי ייאמן. יש לנו הרבה משימות לפנינו, ואנחנו רוצים להצליח, עם כל הציבור הספרדי".

בהמשך דבריו, בירך דרעי את אלי ישי לרגל הולדת נכדתו ואמר כי "בת זה סימן יפה", ואיחל שיישאו יחד בעול כל השנים. "אני רוצה להודות לו על הנשיאה בעול בצורה מכובדת במשך השנים. הוא הצליח לנווט את הספינה למרות גלים סוערים. אני מודה לו על העתיד גם", הוסיף דרעי.

דרעי סיפר לכלי התקשורת על פגישתו עם מרן הגר"ע יוסף ואמר: "היתה לי היום שיחה מרגשת עם מרן, נשיא מועצת חכמי התורה. זה לקח 30 שניות. כשמרן ביקש לוותר למען השלום, אני גאה ושמח בזה. אין אף אחד שהפסיד - כולם ניצחו. כבוד התנועה ניצח, כבוד החכמים, ועם ישראל שרואה הנהגה משותפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר