ישראל קלרמן יקבל מקום 3 ב'דגל'?

לאחר שנחשף ב'כיכר השבת' כי הוחלט להדיח את מנחם כרמל מרשימת יהדות התורה לכנסת, כעת, מריץ חבר כנסת בסיעה את שמו של ישראל קלרמן כמועמד למקום השלישי. קלרמן בחר שלא להגיב, וביהדות התורה טוענים כי עד כה לא הוחלט על כל מינוי, ומינוי שכזה יתבצע רק לאחר אישורו של מרן הגראי"ל שטיינמן

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישראל קלרמן וניר ברקת (צילום ארכיון: גבי גלדר)

בורסת השמות בנוגע למקום השלישי בתנועת דגל התורה (והשביעי במפלגת יהדות התורה) לא מפסיקה לרחוש. בימים האחרונים הועלה שוב שמו של הרב ישראל קלרמן חבר מועצת עיריית ירושלים כמי שעשוי להחליף את איש העסקים הרב מנחם כרמל.

השם של ישראל קלרמן, חבר מועצת עיריית ירושלים, עולה בימים האחרונים, כמועמד פשרה בדגל התורה. ככל הנראה עקב קרבתו הרבה לחזו"א 5, ולמרות זאת קשריו בשערי חסד עדיין נחשבים לטובים. מי שמריץ את שמו של קלרמן הוא אחד החכי"ם המוכרים של 'דגל התורה'.

קלרמן נחשב לעסקן צעיר, דינאמי ונחרץ המסייע רבות לכלל ולפרט במסגרת תפקידו בעירייה כשבין השאר נחשב למקובל בביתם של כל גדולי התורה והעסקנים ובהם אף אנשי הפלג הירושלמי.

קלרמן עצמו הגיב לכיכר השבת ואמר: "אין תגובה", יצויין כי גורמים בהנהלת דגל התורה מכחישים את כל השמות שעלו בימים האחרונים ובהם גם את מועמדותו של קלרמן באומרם כי רק בהגיע העת ובכפוף להחלטתו הסופית של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א יפורסם שמו של המועמד.

כזכור גל השמועות פרץ עם הכרזתם של בכירים בתנועה הליטאית בראיון ל'כיכר השבת' כי מנחם כרמל לא ימשיך בתפקידו בדגל התורה וידח מהמקום השלישי וזאת בשל פרסום העסקים שבבעלותו בעיתון הפלס וסירובו לשמוע בקול גדולי ישראל.

מנגד, כרמל עצמו הצהיר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי אינו מבייש להזדהות עם אניש הפלג הירושלמי וגדולי התורה שמתווים את דרכו, "לא ייתכן שלא יתנו לאנשים להביע את דעתם והשקפתם". אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר