הותר לפרסום

חרדי נחטף ועבר התעללות על ידי ארגון פשע

הותר לפרסום: היאחב"ל פתח בחקירה בחשד לחטיפת חרדי על ידי ארגון פשע בראשות צ'רלי אבוטבול, לפי החשד, אנשי הכנופיה התעללו בחרדי, וניסו לקשור אותו לפרשיית גניבה מביתו של רב מוכר בצפון. עד כה נעצרו 8 חשודים בפרשיה, המשטרה עדיין מחפשת אחרי צ'רלי אבוטובול

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

המשטרה חוקרת חשד לפיו חרדי נחטף ונכלא בידי ראש ארגון הפשיעה צ'רלי אבוטבול ואנשיו.

בית המשפט בראשון לציון התיר היום לפרסום כי יחידת להב 433 ביאחב"ל פתחה בחקירה בחשד לחטיפת חרדי על ידי ארגון הפשע של צ'רלי אבוטובול. בית המשפט אסר לפרסם את שמות המעורבים בחקירה.

עם זאת התיר בית המשפט לפרסם כי המשטרה מחפשת אחרי צ'רלי אבטובול שעד כה - טרם נעצר. בינתיים אשתו של העבריין נעצרה.

מחקירת המשטרה עולה כי הסיפור החל כאשר מבית של רב מוכר בצפון הארץ נגנבו סכומי כסף גדולים של מאות אלפי שקלים, אז הוזמן ליישוב בצפון חרדי מירושלים, החשודים אמרו לחרדי כי הם חושדים בו בגניבת מאות אלפי השקלים.

אנשיו של צ'רלי אבוטבול הכניסו את החרדי באיומים לרכב ומשם לקחו אותו לדירת מסתור בעיר נתניה, שם נכלא ונחקר על ידי צ'רלי אבוטבול ואנשי הארגון, תוך שימוש באלימות קשה נגדו. כשבין היתר הם חוסמים את פיו ומאיימים על חייו, לאחר ש'החקירה' הסתיימה פונה החרדי לבית החולים כשהוא פצוע, ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה.

המשטרה עצרה שמונה חשודים במעשים הקשים וצפויים מעצרים נוספים.

עורכי הדין יניב פרץ וחן מאירי, המייצגים את סוניה אבוטבול, אשתו של צ'רלי אבוטבול - מסרו בתגובה כי: "כי מרשתנו מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים בפרשה. היא מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה. אנחנו מקווים שבית המשפט יורה על שחרורה עוד היום ושהאמת תצא לאור בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר