נשות מנהיגי ש"ס נפגשו: יקימו מטה נשים

ל'כיכר השבת' נודע, כי ביום ראשון התקיימה פגישה של נשות מנהיגי תנועת ש"ס, יחד עם הרבנית יהודית יוסף, הן דנו בכוונה להקים מטה נשים לקראת הבחירות. כזכור, ערב ההודעה על חזרתו של אריה דרעי לש"ס, נחשפה כאן ב'כיכר השבת' שיחה שקיימה יהודית יוסף עם אשתו של שר הפנים אלי ישי, בה הודיעה לה על ההחלטה שנפלה

ישי כהן | כיכר השבת |
ציפי ישי, הרבנית יוסף ויפה דרעי (צילום: כיכר השבת, פלאש 90 ויוטיוב.)

אחדות הנשים: מפגש פסגת נשות מנהיגי ש"ס בירושלים.

ל'כיכר השבת' נודע כי שלשום (ראשון) התכנסו נשות מנהיגי ש"ס, יפה דרעי - אשת המנהיג אריה דרעי, ציפי ישי - אשת סגן ראש הממשלה אלי ישי, ואסתר אטיאס רעיית אריאל אטיאס ממטה ההסברה של התנועה.

הן נפגשו עם האשה החזקה בתנועה, יהודית יוסף רעייתו של הרב משה יוסף בנו של מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף.

בכוונתן להקים מטה נשים ענק לתנועה שהן יעמדו בראשו ויפקדו עליו.

זה מפגש פנים מול פנים ראשון מאז השיחה הקשה ערב הסכם האחדות בתנועה. כזכור ערב הסכם האחדות בתנועת ש"ס התקשרה הרבנית יוסף לציפי ישי והודיעה לה להתכונן לגרוע מכל, כלומר להדחתו של אלי מראשות התנועה.

בתוך כך בש"ס ממשיכים להערך לקראת מוצאי שבת הקרוב, כשמרן הרב עובדיה יוסף צפוי להגיע לבנייני האומה בירושלים שם ימסור את שיעורו השבועי, ולמעשה השיעור יהיה יריית הפתיחה לקמפיין הבחירות של התנועה.

אמש, בכינוס מנהלי מטות ש"ס בירושלים אמר אריה דרעי: "אנחנו מתחילים לעבוד, צריכים להיות עם השטח, להעיר את כולם, ולחזור לימים של פעם. והכי חשוב לשמור על האחדות. עכשיו כולנו מאוחדים, ועם האחדות הזאת נצליח להביא הרבה מנדטים, אני שמח לראות שהשטח מתעורר, אני מקבל, ואני שמח שאתם מקבלים תגובות נלהבות מהשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר