פרשת חטיפת בחור הישיבה

ראיון בלעדי: "תוכנן להקים מפלגה עם הכסף הגנוב"

יום לאחר חשיפת פרשת חטיפת בחור הישיבה שנחשד בגניבה, מספר אחד מחבריו פרטים נוספים על הפרשיה. "בנו של הרב סיפר לי שאחיו והבחור החטוף גנבו את הכסף בשביל קמפיין לבחירות הקרובות שנועד להריץ את אחיו לכנסת, הבחור הודה שהכסף נמצא בישיבה בירושלים" כל הפרטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ש' הבחור שנחטף, וצ'רלי אבוטובול (צילומים: פלאש 90, יוטיוב)

אתמול (שלישי) התירה המשטרה לפרסום, כי תלמיד ישיבה מירושלים נחטף על פי החשד בידי אנשיו של צ'רלי אבוטובול, ונכלא בביתו של אבוטובול, מאחר וחשדו בו שגנב סכום כסף גדול מביתו של רב מוכר בעיר רכסים.

בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' חושף אחד מחבריו של הבחור שנחטף, ומכר של משפחתו של הרב את הסיפור מתחילתו, ואיך זה קשור לבחירות הקרובות.

"לפני מספר שנים הכרתי את ש, תלמיד ישיבה מירושלים שהוא גם פייטן, עם ההכרות שלו אני הייתי מסדר לו ארועים, ושנינו הכרנו את נ, שהוא בנו של הרב מרכסים שמביתו נגנב הכסף. נ' עומד בראשות מטה חברתי באחת המפלגות המוכרות, מטה לא רשמי, והוא מתכנן כבר שלוש שנים לרוץ בבחירות הקרובות לכנסת".

"לפני שלוש שנים אני ו-ש, הבחור שנחטף, הגענו לבית של ההורים של נ, דפקנו בדלת ובקשנו לדבר עם נ, אמרו לנו בני המשפחה כי הוא כבר כמה שנים לא בקשר עם המשפחה והוא עזב את הבית, מאותו היום ש. ובני משפחתו של נ. שמרו על קשר חם עד ש-ש. הפך להיות בין בית אצלהם.

"לפני תקופה נפרדנו אני ו-ש. הבחור שנחטף, והקשר בנינו הלך וירד לאט לאט והיינו מדברים לעיתים רחוקות". מספר החבר.

כעת מספר החבר על הגניבה בשבוע שעבר: "שבוע שעבר הרב מרכסים (אביו של נ.) חיתן את ביתו בעפולה, ובבית היה סכום כסף גדול, וכולם כבר יודעים שהכסף נגנב".

"בערב התקשר אלי אח של נ. וסיפר לי שאח שלו ו-ש. גנבו את הכסף בשביל קמפיין לבחירות הקרובות שנועד להריץ את אחיו נ' לכנסת'"

הבחור מספר על השיחה עם אחיו של שסיפר לו "ש. היה ברכסים בערב החתונה, כשאנחנו בני המשפחה יצאנו מרכסים לעפולה שם התקיימה החתונה, ש' ואחי נ' גנבו את הכסף ונמלטו לירושלים, שם החביאו את הכסף בישיבת 'כף החיים', ומייד אחרי זה בשעה מאוחרת ש. עצמו הגיע לחתונה כאילו לא קרה כלום".

(צילומים: פלאש 90, יוטיוב)

נ' יחד עם השר משה כחלון. (צילום: פייסבוק)

הבחור ממשיך ומספר על כך שש. יצר אתו קשר טלפוני עוד באותו הערב של הגנבה: "ש' התקשר אלי ואמר לי 'שמעת? גנבו מהבית של הרב סכום כסף גדול, מה אתה אומר נלך לשם?, אז עניתי לו 'מה הבעייה תיסע לשם' ואז הוא ניתק את השיחה ומאז הוא לא היה זמין".

החבר ממשיך ומספר על החטיפה: "יום אחרי זה התקשר אלי אח של נ' וסיפר של שחטפו את ש' ונתנו לו מכות והוא הצליח לברוח מהם, הוא אמר לחוטפים כי הוא גנב את הכסף והכסף נמצא בישיבה מסוימת בירושלים".

להערכתך נראה לך שנ' וש' עשו יד אחד לגנוב את הכסף? "ככה זה נראה, אני מכיר טוב את שניהם".

בית המשפט האריך אחר הצהריים את מעצרו של הרב מאיר פדידה, אביו של נ. שנעצר בחשד במעורבות בפרשת החטיפה וכליאת בחור הישיבה

'כיכר השבת' פנה לנ. בנסיון להשיג את תגובתו, אולם הוא בחר שלא להגיב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר