דובר צה"ל: "יש ערך בלימוד התורה במדינת ישראל"

במהלך פאנל שעסק בנושא גיוס החרדים לצבא בכנס אילת לעיתונות, אמר דובר צה"ל כי "יש ערך בלימוד התורה במדינת ישראל". הפרשן לענייני חרדים אבישי בן חיים עורר סערה כשאמר כי "הצבא משקר את אזרחי המדינה, שאומרים שהחרדים מתגייסים - זה מעשה הונאה"

ישי כהן | כיכר השבת |
הפאנל בכנס אילת לעיתונות, היום (צילום: כיכר השבת)

בימים אלו מתקיים כנס אילת ה-6 לעיתונות בהשתתפות בכירי העיתונאים בישראל. בשעות הצהריים (שני) נערך פאנל מיוחד בנושא "התקשורת מנפקת צווי גיוס".

את הפאנל המיוחד שעסק בעיקר בנושא גיוס החרדים לצבא, הנחה העיתונאי אבישי בן חיים, ובו השתתפו דובר צה"ל, תא"ל פולי מרדכי, מרדכי לביא, רוני דניאל ואנשי תקשורת נוספים.

דובר צה"ל, תא"ל פולי מרדכי, אמר במהלך הפאנל כי "יש ערך בלימוד התורה במדינת ישראל, וזה מאוד חשוב".

רוני דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 2, אמר בתגובה כי "אם קבוצה כל כך גדולה בישראל אומרת שיש ערך, אז אכן יש ערך בלימוד התורה".

מי שהעלה את חמתם של החרדים שהשתתפו בפאנל, היה הפרשן לעינייני חרדים אבישי בן חיים (חדשות 10) שתקף את הצבא ואמר: "הצבא משקר את אזרחי המדינה, שאומרים שהחרדים מתגייסים - זה מעשה הונאה".

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, מחה על דברי אבישי בן חיים ואמר כי נושא המסגרות החרדיות בצה"ל הוא הליך משעמותי מאוד, שקורע את החברה החרדית בתוכה. "לומר שמדובר בהונאה זה לא מדויק, בפרט שצריך לציין את התרומה של החרדים במסגרות ההתנדבות כדוגמא זק"א", הוסיף רוזנצוויג.

העיתונאים שהשתתפו בקהל טענו כי הנושא של גיוס החרדים לצבא לא מעניין באמת את הציבור הישראלי.

דובר צה"ל, תא"ל פולי מרדכי, בכנס. (כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר