בנות ירושלים: הוארך מעצר שלושת החשודים בהונאה

בית משפט השלום בירושלים האריך בשישה ימים את מעצרם של שלושת החרדים החשודים בהקמת עמותה פיקטיבית בשם "בנות ציון - קרן משה", באמצעותה הונו את משרד החינוך בעשרות מיליוני שקלים כשקיבלו תקציבים עבור מוסד חינוכי עם מאות תלמידות. כתובת העמותה שמסרו התגלתה כמגרש חנייה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
החשודים בבית המשפט, היום (צילום: פלאש 90)

פרשת "בנות ירושלים": בית משפט השלום בירושלים האריך בצהריים (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של שלושת החרדים החשודים בהקמת עמותה פיקטיבית והונאת משרד החינוך בעשרות מיליוני שקלים.

מחקירת המשטרה עולה כי החשודים הקימו עמותה פקטיבית בשם "בנות ירושלים - קרן משה", דרכה קיבלו עשרות מיליוני שקלים במרמה ממשרד החינוך, כשהם מציגים את עצמם כבית-ספר למאות תלמידות.

שלושת החשודים ניהלו בצורה זו עוד ארבע עמותות, אך מהחקירה עולה כי הכתובת שהציגו החשודים למשרד החינוך התבררה כמגרש חנייה.

כזכור, אתמול (שני) פשטו חוקרי מפלג ההונאה במשטרת ירושלים יחד עם חוקרי מס הכנסה על דירות בירושלים, בית שמש וגבעת זאב, של שלושה חברי העמותה הפיקטיבית בחשד להונאת המדינה.

לפי החשד, שלושת החשודים הקימו לפני מספר שנים את העמותה "בנות ירושלים - קרן משה", דרכה קיבלו משרד החינוך תקציב עבור מאות תלמידות שלומדות במוסד "בנות ירושלים" במאה שערים, שמעולם לא ביקש תקציב ממשרד החינוך מאחר ואינו מכיר בישות הציונות ובמדינת ישראל.

בנוסף, לפי החשד, העבירו השלושה שמות פיקטיביים של תלמידות רבות למשרד החינוך וביקשו עבורן תמיכה תקציבית.

המשטרה חושדת כי חרדי תושב העיר בית שמש השתמש בשמה של עמותה קיימת "בנות ירושלים", מוסד אנטי ציוני שלא לוקח כספים מהמדינה, הוסיף לזה את המילים "קרן משה" ויצר עמותה חדשה ופיקטיבית, דרכה לקח את התקציבים ממשרד החינוך.

החשודים בבית המשפט, היום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר