חשיפת 'כיכר השבת'

בדרך לכנסת: הרב יצחק הכריז על מפלגה חדשה

עכשיו זה רשמי: במהלך שיעור שמסר אתמול בבת-ים, הכריז הרב אמנון יצחק על הקמת מפלגה חדשה לקראת הבחירות הקרובות. "אנחנו נהיה שליחים שלכם לתבוע את זכויותיכם ולהעניק את המגיע לכם", אמר וסימן יעד - "שתי ספרות של מנדטים". כמה צופים הסקרים למפלגה? הסיפור המלא (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק. עיבוד מחשב (צילום: פלאש 90, מאיר אלפסי)

במהלך שיעור שמסר אתמול בבת-ים, הכריז הרב אמנון יצחק על הקמת מפלגה חדשה לקראת הבחירות הקרובות. התוכנית להקמת התנועה הפוליטית החדשה נחשפה אתמול ב"כיכר השבת".

הרב יצחק סיפר כי הוא נשאל פעמים רבות על-ידי תלמידים ומעריצים, "למה אתה לא הולך לבחירות, למה אתה לא הולך לממשלה... למה לא תהיה ראש הממשלה?", והכריז: "הערב אני אומר את התשובה - הוחלט להקים מפלגה".

לקול תשואות הקהל, חשף הרב יצחק את שמה של התנועה החדשה - "כח להשפיע", ואת סלוגן הבחירות שלה - "מחזירים השלטון לעם".

"מעתה", הבטיח, "אנחנו נהיה שליחים שלכם לתבוע את זכויותכם ולהעניק לכם את המגיע לכם, ומגיע לכם הכל כיוון שאתם העם. השלטון שייך לכם. בחרתם באנשים והם לא נתנו לכם את מה שהם הבטיחו בדרך כלל".

במסגרת מאמצי השכנוע, הבטיח הרב יצחק: "כמו שפעלתי שלושים וחמש שנים בשביל לתת ולתת ובחינם, וללמד ולחנך בחינם, לעורר את הלבבות לאהבת הבריות בחינם, להרחיק את האנשים מהפשיעה ומהסמים ומבתי הסוהר בחינם, ועוד כהנה וכהנה דברים, עכשיו לכאורה זה יהיה יותר קל".

תחזית המנדטים: "שתי ספרות ומעלה"

כמה מנדטים תקבל המפלגה החדשה? הרב יצחק אופטימי במיוחד. "על פי הסקרים שנעשו לאחרונה מספר המנדטים המינימלי - בלי שדברתי כלל וכלל ובלי שהסברתי ובלי ששכנעתי - הוא חמישה-שישה מנדטים מינימום", טען הרב באוזני באי השיעור. "אנחנו לא מצפים שזה יהיה כך, כי אם כך יהיה אני אעלב. אנחנו צופים שתי ספרות ומעלה, ובעז"ה מהפידבק שקיבלנו רק היום יש כבר אלף מטות ברחבי הארץ שיפעלו בעז"ה יתברך".

הרב יצחק רמז על המצע הפוליטי של המפלגה: "צריך אומץ ולדבר דוגרי עם האויב, זו השפה שהוא מבין. אבל אם זה במריחה, וכל הזמן מגישים את הצוואר לאומבמה (נשיא ארה"ב, ברק אובמה) שיקשור אותנו לעמוד ויחליט בשבילנו מתי נפסיק ומתי לא, המצב יימשך עוד הרבה זמן".

לפי הרב יצחק, מנהיג צריך לשרת את רצון הבוחרים שלו ו"לא לשמוע למנהיגי אומות העולם שיגידו על פי האינטרס שלהם אם כדאי לנו להמשיך לספוג טילים עשרות שנים".

את ההצהרה הפוליטית שלו סיים הרב בדברים: "בשביל שאני אהיה בטוח שאתם באמת שמחים על הבשורה ומתכוונים להתחיל לפעול בשטח, הנה הצעה בשבילכם: מי שבאמת מוכן להרתם בעבור 'כח להשפיע' שירים את היד".

חלק מהממשתתפים נענו והרימו את ידם. הרב יצחק הגיב: "יפה מאוד, עכשיו בעז"ה אנחנו נעביר לכם טפסים ואתם תמלאו אותם ואנחנו ניצור אתכם קשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות