בחירות 2013

הרב משה אלישיב לא תומך ב'נצח' "נשמע לגראי"ל שטיינמן"

מקורביו של הרב משה אלישיב, בנו של מרן הגרי"ש זצוק"ל, מגיבים הערב לכוונת אנשי 'נצח' לשרבב את שמו ברשימה: "לא היו דברים מעולם, הרב נשמע להוראות הגראי"ל". נציין כי גורמים נוספים טענו הערב ברדיו קול חי כי בידיהם הקלטה מבית מרן הרב אלישיב שם מכחישים כל קשר עם המפלגה החדשה שתוגש סופית ככל הנראה מחר בבוקר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב משה אלישיב (צילום: כיכר השבת)

הבוקר נחשף כאן ב'כיכר השבת' כי בין רשימת המועמדים לרשימת "נצח" מתכננים במפלגה החדשה להציב את הרה"ג רבי משה אלישיב שליט״א בנו של מרן פוסק הדור הגרי״ש אלישיב זצ״ל במקום ה-120 ברשימה.

מטרת המהלך, כאות של כבוד ועל מנת להוכיח כי בנו של הרב אלישיב זצ״ל תומך במפלגת "הפלג הירושלמי".

כעת מתברר, כי הדבר עורר סערה, וגורמים המקורבים לרבי משה אלישיב טוענים הערב בשיחות סגורות כי במפלגה החדשה מנצלים את שמו וטוב ליבו ומנסים בדרכי מרמה לשלב אותו ברשימה וזאת על אף התנגדותו הנחרצת.

"הכנסת שמו ברשימה הינה שקר וכזב". אומרים מקורביו ומוסיפים: "ההוראה שהיתה מאביו מרן זצוק"ל היא שההנהגה מסורה למרן הגראי"ל שליט"א וכל מה שאומר מצווה לקיים ועשית ככל אשר יורוך ואין ספק כי רבי משה אלישיב מסכים עם הוראה זו וחפץ בה".

לדבריהם, הנסיון של אנשי 'נצח' לשרבב את שמו של אביהם למפלגה נועד בכדי להטעות את הציבור כאילו ויש תמיכה ממשפחת מרן זצ״ל במפלגת "נצח" - דבר שלא היה ולא נברא.

נציין כי גורמים נוספים טענו הערב ברדיו קול חי כי בידיהם הקלטה מבית מרן זצ״ל שם מכחישים כל קשר עם המפלגה החדשה שתוגש סופית ככל הנראה מחר בבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר