ב"נצח" קורצים לקהל של ש"ס; אלמליח בראש הרשימה

מפלגת 'נצח' של פורשי 'דגל התורה' ואנשי 'הפלג הירושלמי' צפויה להציב בראש הרשימה את עו"ד משה אלמליח מאשדוד, לשעבר מנכ"ל ארגון 'אל המעיין' של תנועת ש"ס. אלמליח מקורב לראש ישיבת גרודנא וכיהן גם כמנכ"ל מערכת הכשרות 'שארית ישראל' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משמאל: עו"ד משה אלמליח (צילום: ישראל כהן)

בשעות הקרובות יגישו ראשי "הפלג הירושלמי" לרשם המפלגות בכנסת את רשימת מפלגת "נצח" ומתברר כי באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, הרי שהמועמד שיפתח את הרשימה החדשה ויוצב במקום הראשון או השני הינו עו"ד הרב משה אלמליח.

בהצבתו במקום הראשון או השני מבקשים ב"נצח" לקרוץ גם לקהל המצביעים הספרדי שמאוכזב ממפלגת ש"ס ולנסות לגרוף קולות חדשים שלא נמנו עד היום על מאגר המצביעים הטבעי של "יהדות התורה".

אלמליח, תושב אשדוד ומקורב מאוד לראש ישיבת 'גרודנא' הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין, שימש בעבר כמנכ"ל מערכת הכשרות "שארית ישראל" ונחשב לאיש עסקים תורני מצליח.

בעברו, נמנה משה אלמליח על מפלגת ש"ס, בין היתר כמנכ"ל רשת 'אל המעיין' ומנכ"ל רשת 'מעיין החינוך התורני'.

'כיכר השבת' תיעד אמש את המועמד החדש בשמחת נישואי בנו של איש העסקים מנחם כרמל כשהוא משוחח עם דובר בית הרב אויערבך ומפלגת "נצח", יעקב פרידמן, שסירב בשמחה עדיין לאשר את הידיעה.

פרידמן אמר אמש ל'כיכר השבת' כי בכוונת המפלגה להגיע ליעד של 5 מנדטים כשהכיוון המסתמן הוא לפנות לקהל מצביעים חדש וגם למאוכזבי "יהדות התורה" ולתומכי הפלג הירושלמי.

עו"ד משה אלמליח עם דובר 'נצח' יעקב פרידמן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר