מציאת ענק בכותל המערבי

מעטפה ובה שני מיליארד דולר נמצאה על-ידי אברך

אברך חרדי שהגיע ביום שני, השבוע, לרחבת הכותל המערבי בירושלים, מצא מעטפה חומה ובה 507 צ'קים ממדינות שונות בסכום כולל של מיליארד ו-919 מיליון דולר. האברך, מיהר להתייעץ עם עורך-דין שהעביר את הסכום האגדי לידי המשטרה. התיק הועבר למחלקת אבדות ומציאות. הסיפור המלא (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכותל המערבי (צילום: פלאש 90)

הפתעה בכותל: אברך חרדי שהגיע ביום שני לרחבת הכותל המערבי בירושלים מצא מעטפה חומה ובה צ'קים רבים בסכום של מיליארד ו-919 מיליון דולר.

על פי הדיווח של העיתונאי מני גירא ב'קו החשיפות' האברך, המשתייך לחסידות שאינה נוהגת לפקוד את הכותל המערבי, מצא בתוך המעטפה 507 צ'קים ממדינות שונות ולא ידע את נפשו אל מול הסכום האדיר.

האברך החרדי יצא במהירות מרחבת הכותל המערבי, ולמחרת, יום שלישי, פנה אל עו"ד אהרון פוגל כדי להתייעץ איתו כיצד לנהוג עם המציאה.

על-פי הסימנים הראשונים שהתגלו על המעטפה ומספר מילים שנכתבו על גבה עולה כי ככל הנראה מדובר במעטפה ששייכת לנוצרי.

הצ'קים שנמצאו במעטפה, היו ממדינות שונות, וככל-הנראה מדובר בכסף שהגיע באמצעות 'העוקץ הניגרי', כך ייתכן וביקשו מתורמים מרחבי העולם לתרום עבור ילדים שנחטפו על-מנת להציל אותם.

עו"ד פוגל העביר את הצ'קים לידי המשטרה, שם הוחלט לאחר התייעצות להעביר את תיק החקירה למפלג ההונאה. אך הבוקר הוחלט להעביר את התיק למחלקת אבדות ומציאות.

השאלה הגדולה - של מי הצ'קים והאם יש בכלל כיסוי לסכום האגדי, נותרה לפי שעה ללא מענה.

עדיין לא ברור האם במשטרה יחלו בחקירה בשיתוף עם הרשויות הבינ"ל בכדי לגלות את פשר המקרה המוזר ולעלות על עקבותיו של הכסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר