הקרע ב-ג': גפני נזף בזייברט

הקרע ביהדות התורה נמשך: חבר הכנסת משה גפני זימן לפגישה את בכיר הסיעה החסידית חנוך זייברט ונזף בו על אירועים שקיימה 'אגודת ישראל' בשבועות האחרונים, מהם נעדרו במכוון שלטים של 'דגל התורה'. לדברי מקורבים, השניים ישרו את ההדורים בינהם, ובסיומה של הפגישה אף הציעו פתרון לפרשת קמפיין המפלגה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה גפני, יו"ר 'דגל התורה'. (צילום: פלאש 90)

הצרות מבית במפלגת 'יהדות התורה' נמשכות: ח"כ משה גפני נזף באיש הסיעה החסידית חנוך זייברט.

אחרי שבוע קשה וסוער שנפתח חגיגית בהשקת מטה הארגון של הבחירות, סיכמו יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני ומ״מ ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט להיפגש ברוגע לכוס קפה לשיחת רעים נחמדה וליישב את ההדורים בין הסיעות.

אולם, מה שהתחיל כשיחה נעימה וחביבה הפך עד מהרה להתקפה חריפה של גפני על התנהגות סיעת 'אגודת ישראל' בשבוע האחרון.

בשיחה המתוחה זעם גפני על התנהלות 'אגודת ישראל' החל מהנושא הטעון על הרוטציה בין הסיעות, כינוסי הבחירות הנפרדים שערכה הסיעה החסידית בשבוע שחלף וכלה במאבק על משרד הפרסום שאמור להוביל את הקמפיין של המפלגה בבחירות הקרובות.

לדברי מקורבים לאחד הצדדים, גפני אמרת לזייברט "אם רוצים לפתוח במלחמה, גם אנחנו יודעים". אמר גפני לייברט ההמום. "גם אצלינו יודעים לערוך כינוסי בחירות בנפרד כשהלוגו של ״דגל התורה״ יופיע בשלטי הבחירות במקום הלוגו של המפלגה המאוחדת".

זייברט ניסה להרגיע את גפני הזועם והבטיח לו כי פני הסיעה החסידית לשלום ולשיתוף פעולה. לדבריו, הלקחים מהשיחה יופקו ובימים הקרובים ייצאו לפעילות משותפת של שתי הסיעות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במהלך הישיבה של השניים הועלתה האפשרות היצירתית לפתור את המשבר בין הסיעות לגבי משרד הפרסום בכך ששני המשרדים גם 'בולטון פוטנציאל' בראשות אברהם בריסק וגם 'תוצאות אפקטיביות' בראשות שעיה איצקוביץ יובילו ביחד את קמפיין המפלגה ויפעלו במשותף להצלחת יהדות התורה בבחירות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר