הכינוס שיחזיר את הבוחרים?

הרבנים אישרו: הכינוס של 'יהדות התורה' יוצא לדרך

יהדות התורה' החליטה הערב: כינוס הבחירות ההיסטורי של התנועה יתקיים בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים, עד כה, אישרו את השתתפותם באירוע מרן הגראי"ל שטיינמן וכ"ק האדמו"ר מגור. "מדובר באחדות נדירה ובמעמד שלא היה כמותו שנים רבות". אומרים הערב במפלגת 'יהדות התורה' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: ארכיון כיכר השבת)

יהדות התורה נכנסת לכוננות בחירות: הכנס ההיסטורי יוצא לדרך.

במפלגת 'יהדות התורה' החליטו הערב על קיום כינוס הבחירות הענק בראשות כל מרנן ורבנן גדולי ישראל שיתקיים ביום רביעי הקרוב כז' טבת בשעות הערב בבניני האומה בירושלים.

הכינוס הינו יוזמתם המשותפת של גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן ומרן האדמור מויזניץ, והועלה לראשונה ע״י הרבי בפגישתם בשבוע שעבר.

על פי המתוכנן, מחר יתחילו לצאת הרב מרדכי שטרן מאגודת ישראל והרב אברהם רובינשטיין מ'דגל התורה' לבתי גדולי ישראל על מנת להחתימם על קריאת הקול קורא להצביע למפלגה וכן להזמינם לכינוס הגדול.

ל'כיכר השבת' נודע כי כ״ק מרן האדמו״ר מגור וראש הישיבה הרב שטיינמן אישרו כבר את השתתפותם במעמד.

על פי הצפוי, בכינוס הענק ינאמו מספר גדולי ישראל מהחוג החסידי זאת לצד גדולי תורה מהחוג הליטאי כשבין היתר צפויים לנאום כ״ק האדמו״רים מגור, ויזניץ, בעלזא וצאנז וכן מרן הרב שטיינמן.

במפלגה בטוחים הערב כי הכינוס ההיסטורי יתן את הדירבון וההתלהבות הדרושה לפעילים ולמתנדבים ויגדיל את כוחה של המפלגה, "מדובר באחדות נדירה ובמעמד שלא היה כמותו שנים רבות". אומרים ביהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר