לקיים בנו חכמי ישראל

הגר"ע יוסף אושפז לאחר אירוע מוחי שעבר השבת

מרן פוסק הדור הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א עבר במהלך תפילת שחרית אירוע מוחי והתמוטט. צוותים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו לרב טיפול ראשוני כשלאחר מכן הוא פונה ל'הדסה עין כרם'. מצבו של הרב מוגדר יציב והוא בהכרה. אלי ישי: "הרב כנראה ישוחרר מחר לביתו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב עובדיה יוסף (צילום: פלאש 90)

מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף (92) אושפז בבית חולים במהלך בהשבת,

מפרטים ראשוניים שהגיעו עם צאת השבת עולה, כי הרב התמוטט במהלך תפילת שחרית בביתו שברחוב הקבלן 45.

צוות מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו לרב טיפול ראשוני, ומשם הובא הרב בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

מצבו של הרב מוגדר כעת יציב, הוא בהכרה מלאה ומתקשר עם בני משפחתו. טרם ברור האם הרב יאושפז בימים הקרובים או ישוחרר לביתו הערב.

בתוך כך במהלך השבת עשו את דרכם אריה דרעי והרב יצחק יוסף ששהו בבית מלון בירושלים לעבר בית החולים הדסה עין כרם שם אושפז הרב, שאף עבר בדיקת סיטי במהלך השבת.

כמו כן עשה שר הפנים אלי ישי ביקר אף הוא את הרב במהלך השבת, בשיחה ל'כיכר השבת' הוא אמר: "הייתי עם הרב בסעודה גם בתפילת מנחה וערבית, הרב מרגיש יותר טוב, כנראה הוא ישוחרר מחר, הרב אמר דברי תורה ואכלנו יחד סעודה שלישית"

הסיבה להתמוטטות היא אירוע מוחי קל מאוד שעבר הרב.

מש"ס נמסר הערב: "הבוקר, בתפילת שחרית, הובחן כי מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א מתקשה בתפקוד יד שמאל. לאחר בדיקת רופא במקום אובחן אירוע מוחי קל והוחלט על העברתו של מרן לבדיקות בביה"ח הדסה עין כרם".

"מרן עבר סדרה של בדיקות, והוחלט להשאירו להשגחה למהלך הלילה. מרן מרגיש ב"ה טוב יותר, מתפקד באופן מלא, ואף ערך הבדלה. לידו נמצא בנו, הרב משה יוסף. בבוקר יתכנסו רופאיו בכדי להחליט על המשך הטיפול. הערב ימסור את השיעור בנו הרב יצחק יוסף".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת מרן הרב עובדיה בן גורג'יה

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות