לאחר דו"ח המבקר: אלוף משנה ארז וינר יודח מצה"ל

לאחר דו"ח המבקר שקבע כי הייתה התנהלות פסולה של בכירי צה"ל בפרשת 'הרפז', הודיע היום אל"מ ארז וינר על פרישתו, בשבוע שעבר הודיע הרמטכ"ל על הכוונה להדיחו . וינר הגיב לפרסום הד"ח לאחרונה ואמר: "אני מוצא עצמי כמי ששילם ומשלם מחיר אישי ומקצועי בגין התפקיד אותו מילאתי ובגין האחריות הרבה אותה גיליתי במסגרת תפקידי לבודד את הרמטכ"ל מהרעשים הסביבתיים ולהגן עליו מפני ההתנכלויות המשמעותיות שכוונו כלפיו מלשכת שר הביטחון באופן שיטתי ולאורך זמן"

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

דרמה בצה"ל: אלוף משנה ארז וינר יודח מצה"ל לאחר הביקורת נגדו בדו"ח מבקר המדינה.

וינר, היה בעבר עוזרו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי והיה מעורב ב'פרשת הרפז'.

לפי הדיווח ב'ynet', הרמטכ"ל בני גנץ נפגש לפני כשבוע עם אלוף משנה וינר, והדיע לו כי הוא לא יוכל להמשיך לשרת בצה"ל.

גנץ אמר לוינר: "אין מקום לקידומך או להישארותך בצבא לאור הדו"ח", הרמטכ"ל גם הודיע לוינר, כי הטיפול בסוגייה יעבור לוועדה להתרת חוזים של אגף כוח האדם, ובכך, רמז לו בפירוש על הדחתו.

היום החליט וינר שלא להילחם על פיטוריו, והודיע לרמטכ"ל על פרישתו: "אין לי כוונה לפגוע בצבא, אפעל להוציא את הדברים בדרכים אחרות, אני עושה זאת בלב כבד". אמר וינר לרמטכ"ל.

כזכור, לפני יותר משבוע פורסם דו"ח מבקר המדינה על 'פרשת הרפז', בדו"ח נחשפה התנהלות פסולה של בכירים בצה"ל, בהם גם אלוף משנה ארז וינר.

וינר עצמו הגיב לד"ח ואמר: "אני מוצא עצמי כמי ששילם ומשלם מחיר אישי ומקצועי בגין התפקיד אותו מילאתי ובגין האחריות הרבה אותה גיליתי במסגרת תפקידי לבודד את הרמטכ"ל מהרעשים הסביבתיים ולהגן עליו מפני ההתנכלויות המשמעותיות שכוונו כלפיו מלשכת שר הביטחון באופן שיטתי ולאורך זמן"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר