ש"ס בישיבת סיעה ראשונה

אריה דרעי: אמנון ואמסלם אחראים לנזק הגדול הזה

סיעת ש"ס התכנסה לישיבה ראשונה לאחר הבחירות, במהלכה תקף דרעי את אמנון יצחק וחיים אמסלם שאחראים לנזק הגדול של ש"ס והזהיר מפני ממשלה ללא החרדים. אלי ישי הזהיר מפני קרע בעם ואמר כי אינם חוששים מהאופוזיציה. אטיאס אמר כי נדמה שיאיר לפיד הוא ראש הממשלה הנבחר. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישיבת סיעת ש"ס (צילום וידאו: ישי כהן, תמונה: פלאש 90)

סיעת ש"ס התכנסה בצהריים (ראשון) לישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות לכנסת ה-19, בראשות מנהיגי ש"ס אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס. היישבה התקיימה במשרדי התנועה בשכונת הר חוצבים בירושלים.

את הישיבה פתח מנהיג התנועה אריה דרעי, שדיבר על ההישג של ש"ס בבחירות: "למרות שבמספר המנדטים נשארנו 11 מנדטים, צריך לזכור דבר אחד, שמי שסופר את הקולות, התחלפנו אצלינו מאה אלף קולות חדשים שקיבלנו. 72 אלף קולות שיכלו להביא לנו שלושה מנדטים - והלכו למפלגות שהזיקו לנו, ולא הביאו שום תועלת, האחריות לכל מה שיכול לקרות הוא על הכתפיים של אמנון יצחק וחיים אמסלם, שהם עשו את הנזק הגדול הזה".

בסיום הישיבה הוסיף דרעי: "המשמעות של קואליציה בלי חרדים, שזה למעשה הרצון של אותם אלה שמעמידים כדגל את חוק הגיוס, המשמעות של זה - היא ממשלה בלי חרדים, רק שידע עם ישראל שזה קואליציה בלי מדינת ישראל השנייה, הקואליציה שעומדת להיות זה של מדינת אלה שיש להם, זאת קואליציה של מדינת תל אביב וגושיה, זאת לא קואליציה של אותה מדינה של עיירות הפיתוח ואלה שאין להם שאותם לקחנו על גבינו ונדאג להם, זה ממשלה בלי עניים".

שר הפנים אלי ישי, הוסיף ואמר: "לא הייתה סכנה של קרע בעם כמו שהולכת להיות היום, היינו באופוזיצייה תקופה ובאנו חזקים יותר, אנחנו לא חוששים לשבת באופוזיציה, אנחנו יודעים לדאוג לחלשים גם משם".

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס דיבר אף הוא בפתח ישיבת הסיעה ואמר כי "התחושה שלי, ואני חושב שגם של רבים בציבור, שבכלל ראש הממשלה שנבחר זה יאיר לפיד, מאחר שכל התנאים שאנחנו שומעים מראש אני מקווה שזה רק הקדמה של המשא ומתן שיחל באופן אמיתי בשבוע הבא". בסיום דבריו אמר אטיאס כי שום כפייה לא תביא לגיוס של חייל אחד חרדי.

בסיום ההצהרה לתקשורת עלו חברי הכנסת והשרים של התנועה לקומה 4 בבניין ללשכתו של אריה דרעי שם המשיכו את ישיבת הסיעה ללא כלי התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר