בזכות התפילות

מחלים: הרב ברוך מרדכי אזרחי שוחרר מטיפול נמרץ

שיפור נוסף במצבו הרפואי של רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א: בצהריים הוא הועבר למחלקת אשפוז רגילה, לאחר שהיה בימים האחרונים בטיפול נמרץ. לדברי מקורביו, באחרונה הוא חש טוב יותר ומשוחח עם בני משפחתו. למרות זאת, עדיין דרושות תפילות רבות (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש הישיבה הרב אזרחי. מתאושש (צילום: כיכר השבת)

שיפור ניכר נוסף חל הבוקר במצבו הרפואי של הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה של תנועת דגל התורה. היום (שני) הוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ אל מחלקת אשפוז בבית החולים הדסה עין כרם.

לדברי מקורביו, באחרונה הוא חש טוב יותר ומשוחח עם בני משפחתו. למרות זאת, עדיין דרושות תפילות רבות עד לבריאותו השלימה. "הוא ייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה", מסרו.

אמש ביקרו את הרב אזרחי חברי הכנסת של יהדות התורה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ואורי מקלב וכן הח"כ החדש יעקב אשר ששמע מהגרב"מ אזרחי דבריו נרגשים על סכנת גיוס בחורי הישיבות.

"כמה צער גרמו אלו הרוצים לפגוע במעמדם של בני הישיבות, לגדול הדור מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א", שח הרב אזרחי בכאב והוסיף: "הגראי"ל שטיינמן לא בכה כך מעולם! אם היו יודעים כמה אכפת לנו מזה, מילא. הבעיה היא שהם אינם מבינים ולכן אנחנו עצמנו צריכים לחוש ולהרגיש את עוצמת החרדה הנוראה והאיומה לקיומה של תורה".

כבר בשבת בבוקר, כשחל השיפור המשמעותי במצבו הבריאותי של הגרב"מ אזרחי הוא התעניין בשאלה מה יעלה בגורלם של עשרות תלמידי ישיבות המבקשים לשבת וללמוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר