אברהם רובינשטיין התברך אצל הרבנים הספרדים

ראש עיריית בני-ברק הנכנס אברהם רובינשטיין סבב השבוע בבתי גדולי הרבנים הספרדים בעיר וקיבל את ברכתם. בין היתר ביקר אצל הגר"ש בעדני והגר"ש בן שמעון. תיעוד (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רובינשטיין אצל הגר"ש בן שמעון (צילומים: כיכר השבת)

ראש עיריית בני-ברק הנכנס, אברהם רובינשטיין, סבב השבוע בבתי גדולי הרבנים הספרדים בעיר וקיבל את ברכתם לרגל כניסתו לתפקיד.

רובינשטין הגיע לבית חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, יחד עם סגן ראש העיר אליהו דדון, חברי מועצת העיר מטעם ש"ס בעירייה, ומזכיר מועצת חכמי התורה רפאל פנחסי.

הגר"ש בעדני בירך את רובינשטיין שיצליח בכל מעשי ידיו. הנוכחים ציינו בפני הרב את שיתוף הפעולה הרצוף של סיעת ש"ס עם ראש העירייה הנוכחי עוד בטרם כניסתו לתפקידו, וכן עם ראש העיר הקודם, אשר מסייעים רבות בעזרה למען התושבים.

לאחר-מכן ביקר רובינשטיין אצל הגאון רבי שלמה בן שמעון, חבר בית הדין הרבני הגדול. הרב בן שמעון דיבר במעלת העוסקים בצרכי ציבור באמונה, ובירך את ראש העיר יחד עם סגן ראש העיר וחברי הסיעה שימשיכו לפעול רבות למען ביצור חומות הקדושה, ההלכה, העזרה לציבור, וחיזוק מוסדות התורה בבני ברק.

רובינשטיין המשיך משם לביקור אצל הגר"מ פחימה שבירך את ראש העירייה הנכנס, וסיפר על היכרותם רבת השנים. הרב פחימה הוסיף וציין כי מכיר את פועלו של ראש העיר מימים עברו, ובירכו בשפע ברכה והצלחה ושיזכה להמשיך בפעולותיו למען זיכוי הרבים גם בתפקידו כראש העיר.

רובינשטיין אצל הגר"ש בעדני. נראים: אלי דדון ורפאל פנחסי
גואטה, דדון, פנחסי, הגר"ש בעדני ורובינשטיין
רובינשטיין אצל הגר"ש בן שמעון
רובינשטיין אצל הגר"מ פחימה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר