ב'יהדות התורה' מכחישים: "לא הסתייגנו מדברי הרב עובדיה"

בסוף השבוע דווח כי חברי הכנסת של יהדות התורה הביעו הסתייגות מדברי הרב עובדיה יוסף נגד 'הבית היהודי', פרוש ל'כיכר השבת': "אני לא מסתייג מדברים של רבנים, מי אני שיהיה זה שיסתייג". מלשכתו של ח"כ גפני נמסר: "גפני לא מסתייג מדברי גדולי ישראל" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש, לא הסתייג (צילום: פלאש 90)

בסוף השבוע דווח בעיתון 'ישראל היום' כי בפגישה שהתקיימה בין נפתלי בנט, יו"ר 'הבית היהודי' לחברי הכנסת משה גפני ומאיר פורוש הסתייגו השניים מדבריו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף שתקף את המפלגה ואף כינה אותה 'בית של גוים'.

אך בשיחה עם ח"כ מאיר פרוש מתברר כי הדיווח אינו אמת. חברי הכנסת מיהדות התורה לא הסתייגו מדברי מרן הגר"ע: "אנחנו לא אלו שדוברים בשם מרן הרב עובדיה, ואין לנו לזכות להיות הנציגים שלו".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוסיף פרוש: "אני לא מסתייג מדברים של רבנים ככל שיהיו, מי אני שיהיה זה שיסתייג, זה כאב לאנשי הבית היהודי מה שהרב עובדיה אמר עליהם, אבל שוב זה לא מתפקידנו להסתייג או להתנצל זה מה שהרב אמר. רק מי שלא מבין את החיבור בין אנשים לרבנים יכול לאמר שהסתייגנו".

מלשכתו של ח"כ משה גפני נמסר: "גפני לא מסתייג מדברי גדולי ישראל".

כזכור ביום חמישי בשבוע שעבר במסגרת המגעים ליצירת הסכם, נפגשו בתל אביב ראשי סיעת 'יהדות התורה' חברי הכנסת מאיר פרוש ומשה גפני לפגישה ראשונה מאז הבחירות יחד עם יו"ר סיעת הבית היהודי נפתלי בנט וח"כ אורי אריאל על מנת לבדוק דרכי שיתוף פעולה אפשריים בין המפלגות הדתיות והחרדיות וזאת על רקע המו"מ הקואליציוני וסוגיית השויון בנטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר