דרמת ענק בירושלים

צפו: חיפושים אחר סרבן גט חובש כיפה סרוגה שנמלט

דרמה בירושלים: כוחות גדולים של משטרה ושירות בתי הסוהר עורכים סריקות נרחבות בשכונות החרדיות בירושלים אחר שי כהן, אסיר שנמלט בעת דיון בבית הדין הרבני. אשתו, מסורבת הגט אמרה לאחר שנמלט: "ידעתי שהיה אסור להוריד לו את האזיקים מהידיים ומהרגליים" • צפו בתיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ישי כהן. תמונה: גיל יוחנן- ynet )

דרמת ענק בשכונת מאה שערים בירושלים: כוחות גדולים של משטרה ושירות בתי הסוהר סורקים רחובות, בתי מדרש וישיבות באיזור שכונת מאה שערים, בית ישראל, גאולה, בר אילן והסביבה ומחפשים אחר אסיר, חובש כיפה סרוגה, שנמלט מבית הדין הרבני בעיר.

האסיר, שי כהן (40), שעצור משנת 2007 בשל היותו סרבן גט, נמלט דרך החלון בקומה השנייה בבית הדין הרבני, וכוחות גדולים בסיוע מסוק משטרתי מנסים לאתר אותו.

כהן לא היו אזוק ברגליו עקב פטור רפואי, ובידיו בגלל שסרב להכנס לבית הדין כשהוא עצור.

הערכת המשטרה והשב"ס כי כהן תכנן את הבריחה, ויתכן ואחד מחבריו אף סייע לו במהלך הבריחה מבית הדין.

חנית, שהייתה בבית הדין בזמן האירוע סיפרה ל- ynet : "הוא ביקש לצאת לשירותים. לקחו אותו לשם ואחרי כמה דקות הוא לא יצא והם התחילו לחשוד שמשהו קרה. הם דפקו על הדלת אבל לא הייתה תגובה, אז הם פרצו את הדלת והוא פשוט לא היה שם".

"היה שם לחץ, אשתו התחילה לצעוק ולהגיד 'ידעתי שהיה אסור להוריד לו את האזיקים מהידיים ומהרגליים'. עכשיו הוא ברח". לדבריה, "מיד כל בית הדין היה על הרגליים, הגיעו לכאן המון כוחות שב"ס" סיפרה חנית.

בא כוחו של כהן עו"ד אריאל ממן, אמר: "אני בהלם ממה שקרה. מוניתי לייצג אותו מטעם לשכת עורכי הדין לסיוע משפטי והיום פגשתי אותו לראשונה. התרשמתי שיש לו חששות וחוסר אמון כלפי פרודתו ולכן במשך תקופה ארוכה הוא מסרב לתת גט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר