הבחירות בפתח

לופליאנסקי או פינדרוס: הקרב על רה"ע ירושלים

אחרי שעיכלו את ההפסד בקרב על המושב סביב שולחן הממשלה, במפלגות החרדיות נערכים לקרב חשוב לא פחות: הבחירות לרה"ע ירושלים. בדגל התורה מגבשים בימים אלה מועמד לתפקיד. האם יהיה זה יצחק פינדרוס או אורי לופליאנסקי? (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
צחק פינדרוס ואורי לופליאנסקי? (צילום: פלאש 90)

אחרי שעיכלו את ההפסד הצורב בקרב על המושב סביב שולחן הממשלה, במפלגות החרדיות נערכים לקרב חשוב לא פחות: הבחירות לראשות עיריית ירושלים.

בפעם הקודמת, התמודד לתפקיד מאיר פרוש מתנועת אגודת ישראל שהפסיד לניר ברקת. בדגל התורה נערכים לקראת הבחירות ומתכוונים להציג מועמד משלהם.

בשלב הזה, המפלגה מסרבת לחשוף את זהות המועמד. לא ברור עדיין עם יהיה זה אורי לופליאנסקי, הנחשב לדמות אהודה ומקובלת בקרב כל המגזרים, ובעבר אף כיהן כראש העיריה, או שם נוסף שנלקח בחשבון - יצחק פינדרוס, סגן ראש העיר, שבעבר שימש כראש העיר ביתר-עילית.

גורמים במפלגה מדגישים כי הכל נתון להכרעתו הסופית של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א.

יצויין כי במסיבת הניצחון שערכה מפלגת יהדות התורה באור יהודה מיד לאחר הבחירות, הביע יו"ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני תקווה שבכינוס הבא המפלגה תוכל להתהדר גם בראש עיריית ירושלים, שיגיע משורותיה.

לדברי גורמים פוליטיים, ההתבטאות הזאת מעידה על הצהרת כוונות מצד גפני באשר להתמודדות של יהדות התורה על תפקיד ראש עיריית ירושלים.

השבוע דווח במעריב כי גם בש"ס לוטשים עיניים לתפקיד, אולם אריה דרעי, אחד ממנהיגי התנועה, הכחיש זאת נמרצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר