פנים חדשות

האם ימונה מזכיר חדש ל'מועצת' של דגל התורה?

מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' צפויה להחליף את אברהם רובינשטיין ראש עיריית ב"ב ולמנות מזכיר חדש ל'מועצת'. אחד המועמדים הבולטים לתפקיד הוא הרב אברהם דייטש מאופקים. מקורביו: "אין ספק שהוא ישכיל ליצוק תוכן מחודש לתפקיד שהפך להיות טכני ואפרורי משהו" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רובינשטיין וח"כי 'דגל' בישיבת המועצת (צילום ארכיון: שוקי לרר)

הדחה? מועצת גדולי התורה של תנועת 'דגל התורה' צפויה למנות מזכיר חדש ל'מועצת' במקומו של ראש עיריית בבני-ברק אברהם רובינשטיין.

ל"כיכר השבת" נודע כי המועמד המוביל לתפקיד הינו הרב אברהם דייטש, המשמש כראש כולל בישוב אופקים שבדרום, ונמנה על מקורביו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן.

שמו של דייטש עלה בחודשים האחרונים כאחד המועמדים הבולטים להחלפתו של איש העסקים מנחם כרמל ברשימת 'יהדות התורה' לכנסת.

מקורביו מספרים כי מדובר באדם תורני רב פעלים המתאים ביותר לתפקיד הנכבד. "הרב דייטש הוא שילוב נדיר, כשמחד הוא נחשב ללמדן עצום ומאידך עוסק בצרכי ציבור באמונה ואהוד על הכלל כשהוא כמובן גם זוכה לאמונם של גדולי ישראל", מספרים מקורביו.

"אין ספק שהוא ישכיל ליצוק תוכן מחודש לתפקיד שהפך להיות בשנים האחרונות טכני ואפרורי משהו", אומרים המקורבים.

גורמים בכירים בתנועת 'דגל התורה' מבהירים הערב בשיחה ל"כיכר השבת" כי אין מדובר חלילה בהדחה או בהתפטרות. "הרב רובינשטיין עשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולאיש אין חלילה טענות עליו", אומרים הגורמים.

לדבריהם, "פשוט נוצר מצב שבעקבות בחירתו לכנסת של ראש העיר הקודם יעקב אשר, הוא התמנה לתפקיד ראש עיריית בני ברק, תפקיד תובעני הדורש עיסוק רב בפיתוח העיר ובשמירה על צביונה וממילא ראוי להקל מעליו את המשא ולא להטריח אותו בעבודה נוספת שייתכן ותפריע לו בעיסוק השוטף בבעיות העיר".

כך או אחרת, מקווים ב'דגל התורה' כי את התיאומים בין גדולי ישראל לקראת ישיבת המועצת הבאה יערוך כבר המזכיר החדש.

יצויין כי מקורבי הגראי"ל שטיינמן, מכחישים בשיחה עם "כיכר השבת", את הדברים ואומרים כי הנושא של החלפת מזכיר המועצת כלל לא עמד על הפרק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר