חנוך ורדיגר נגד יתד נאמן: "מסע של צביעות"

יו"ר תנועת 'טוב', מגיב בחריפות למתקפה נגד אנשי הסיעה בבית שמש. "מסע של צביעות שכזה היהדות החרדית לא ראתה מזה זמן רב". ומסביר: מדוע הצביעו נגד הקצאת השטח לישבת 'תורת זאב' בעיר בית שמש. "מדובר במלחמה שמניעה הינם פסולים ואינטרסנטיים ולא קשורים להקצאה של ישיבה זו אחרת" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יו"ר תנועת 'טוב, חנוך ורדיגר (צילום ארכיון: יעקב לדרמן)

יו"ר תנועת טוב, חנוך ורדיגר פותח את הקלפים ומגיב להתקפה הבוקר בעיתון יתד נאמן כנגד נציג המפלגה בעירית בית שמש שהצביע נגד הקצאת שטח לישיבת תורת זאב בעיר.

ורדיגר נשמע זועם במיוחד ואומר בשיחה עם כיכר השבת כי "מסע של צביעות שכזה היהדות החרדית לא ראתה מזה זמן רב, זה הגיע להצבעה נושא של הקצאה לישיבה של הרב סוליביציק, כמות הדונמים מספיקה ל-4 ישיבות. כל ישיבה מסתפקת בדונם וחצי וכאן ישיבה אחת קיבלה 7 דונם".

ורדיגר מסביר, כי בישיבת המועצה שנערכה בה הועלה הנושא, קם נציג מפלגת טוב ושאל בקול "מי מוכן לקחת את האחריות שהדבר יבוא על חשבון מוסדות תורה אחרים?, הרי העיר הזאת עתידה בשנים הקרובות לצמוח בסדר גודל של 15 אלף משפחות צעירות ברובם. יצטרכו לבנות להם מוסדות חינוך, ישיבות קטנות, ישיבות גדולות, לאשכנזים ספרדים ליטאים וחסידים".

"איך ייתכן שישיבה אחת מקבלת שטח שאמור להיות מענה גם לציבורים אחרים מתוך המגזר החרדי?" לכן, מסביר ורדיגר, "הוא אמר אני לא יכול להצביע בעד זה. אני לא מתנגד כי אני לא רוצה להתנגד להקצאה של ישיבה אבל מנגד הסביר כרי הוא לא יכול לתמוך".

"מדובר במלחמה שמניעה הינם פסולים ואינטרסנטיים ולא קשורים להקצאה של ישיבה זו אחרת", מסביר ורדיגר

"מר שמואל גרינברג שיש לו מאבקים פנימיים בתוך דגל התורה בבית שמש, מאבקים שכלל לא קשורים אלינו למפלגת טוב נמצא במצוקה והוא מנסה לבנות את עצמו בתוך המרחב של דגל על חשבונה של סיעת טוב".

"מילא שהוא משתמש בנו בכדי לבנות את עצמו, אך לפחות שיבחר נושאים צודקים וראויים אם יש לו, ולא לעשות מהומה על כלום".

"שלא יעלה נושא בו נציגי דגל הם אלו שהצביעו למען ישיבה אחת אבל בעצם נגד הקמת שלוש ישיבות נוספות שיכלו להיות מוקמות על אותו שטח בדונמים הנותרים. ויהפוך אותו לקרדום על מנת להתנגח בסיעת טוב" אומר ורדיגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות