על כוונת אנשי מס הכנסה: חתונות חרדיות ותזמורות

אנשי מס הכנסה מתלבשים על החתונות במגזר החרדי: לאחרונה קיבלו משפחות חרדיות בקשה לפרט את הוצאותיהם עבור חתונות. על המוקד: אמרגנים, תזמורות, וקייטרינגים (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

מס הכנסה מתלבש על החתונות במגזר החרדי: בהלה רבה בקרב משפחות רבות המתחתנות את ילדיהם במגזר החרדי בעקבות "פשיטה" שעורכים בימים האחרונים רשויות המס.

בתקופה האחרונה, נדרשים בעלי משפחות שקיימו שמחות במהלך החודשים האחרונים לדווח על נותני השירותים עימם היו בקשר ואותם הזמינו לשמחתם.

כך למשל, במכתב שנשלח לכמה משפחות, נדרשות הללו להצהיר אודות הקייטרינג שהוזמן לחתונה, עלותו ושאר פרטיו וכן התזמורת, הזמר, הצלם ושאר הנגנים כשבפרט מתמקדים ברשויות המס בבקשה מהמשפחות לחשוף את שם האמרגן שהפיק את החתונה וגובה התשלום שקיבל.

פשיטה של אנשי מס הכנסה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

המכתב שנשלח למשפחות והופץ, גרם כאמור לבהלה גדולה שכן המשפחות אינם יודעות כיצד עליהם לפעול והאם מותר על פי ההלכה "להלשין" על אותם אמנים ומפיקים או שמא מדובר ב"מסירה" של ממש שאסורה על פי התורה.

אמרגן ידוע ששוחח עם 'כיכר השבת' הביע את דאגתו מפני "ההיטפלות" כלשונו של רשויות המיסים למשפחות מעוטות יכולת המחתנות את ילדיהם בקושי רב ובדוחק גדול כשכעת נדרש מהם להתמודד גם עם רשויות החוק.

לדבריו, "בציבור הכללי יש מגמה בשנים האחרונות מצד רשות המיסים לחקור את הכנסותיהם הגבוהות של זמרים, אמנים ומארגנים מפורסמים כשלעתים התברר כי הללו מעלימים כספים בסך מליוני שקלים שאינם מדווחים. אולי הם מנסים כעת לעשות אותו דבר גם אצלינו במגזר החרדי רק הם לא מבינים שכאן הסכומים נמוכים בהרבה". אמר האמרגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר