מזל טוב: יואל זאב גולדשטיין אסיר יפן לשעבר - יתחתן בעוד חודש

יואל זאב גולדשטיין, 'אסיר יפן' לשעבר, ייכנס בקרוב מתחת לחופה וינשא לכלה צירל שפירא בחתונה שתיערך באנגליה. חבריו מספרים: "השמחה גדולה מאוד, סיעתא דשמיא מלווה אותו". כזכור, גולדשטיין נעצר ביפן לפני מספר שנים יחד עם חבריו, לאחר שברשותם נתפסה כמות ענקית של כדורי 'אקסטזי' (חדשות, מעניין)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אירוסיו של גולדשטיין, לפני מספר חודשים (צילום: באדיבות 'המחתרת')

לאחר שיצא מבין חומות הכלא - 'אסיר יפן' ייכנס בקרוב מתחת לחופה: בעוד פחות מחודש, יינשא בסימן טוב ובמזל טוב אסיר יפן לשעבר יואל זאב גולדשטיין לכלה צירל שפירא ממנצסטר שבאנגליה.

ההתרגשות בקרב בני משפחתו וידידיו הרבים של יואל גולדשטיין גוברת והולכת, ובימים אלו כבר מופצות ההזמנות לקראת האירוע הגדול שיתקיים בתאריך י"ג בסיון באולמי בית יעקב בעיר מגוריה של הכלה.

חבריו של גולדשטיין מספרים ל'כיכר השבת' כי השמחה גדולה מאוד וכי "מדובר בסיעתא דשמיא של ממש המלווה את יואל לאורך כל הדרך, החל מרגעי המשבר בכלא היפני ועד לאירוע המשמח בחייו שיתקיים בע"ה בחודש הבא".

לדבריהם, גם בימים אלו ממשיך גולדשטיין לשקוד על תלמודו וממשיך בשיגרת חייו התורנית.

גולדשטיין באירוסיו,לפני מספר חודשים (צילום: באדיבות 'המחתרת')

כזכור, גולדשטיין נעצר לפני כחמש שנים יחד עם שניים מחבריו לישיבה, לאחר שהגיעו ליפן ובמהלך הבידוק הביטחוני והחיפוש שנערך בחפציהם של השלושה התגלו כ-90 אלף כדורי אקסטזי שהוטמנו בתוך דופן כפולה במזוודות אותן הם נשאו.

הבחורים ההמומים שהיו בטוחים כי מדובר ב"עתיקות", נעצרו במקום והובלו לכלא.

במשך ארבע שנים עמלו רבנים, אישי ציבור ועסקנים לשחרר את העצירים מהכלא היפני ולצורך העניין נשכרו מיטב הפרקליטים ועורכי הדין, על מנת להוכיח כי לבחורים לא היה שמץ של מושג בנוגע לתכולת המזוודה.

לפני שנה וחצי זיכה בית המשפט של מחוז צ'יבה את גולדשטיין וקבע כי אינו אשם וכי הוא זכאי לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר