הלם וזעזוע בציבור החרדי:

חבר 'העדה החרדית' נגד הגראי"ל שטיינמן: "מסית"

הלם ותדהמה: הרב יהושע רוזנברגר, חבר בד"ץ 'העדה החרדית', יוצא במסע האשמות נגד מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. לדבריו, מרן הגראי"ל שטיינמן "משתיק" כביכול ראשי ישיבות שהביעו רצון לפעול כנגד גיוס בני ישיבות. בדבריו, לא היסס הרב רוזנברגר לכנות את הגראי"ל בתיאורים קשים ביותר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגראי"ל שטיינמן, בקטן: הרב רוזנברג (צילומים: יהודה פרקוביץ')

הלם וזעזוע: בציבור החרדי התרגלו זה מכבר להתקפות קיצוני הסיקריקים ואנשי נטורי קרתא כנגד מרנן ורבנן גדולי הדור, ולפגיעתם הקשה בכבודם של גדולי הדור. אולם הפעם, נדמה כי נחצו כל הקווים האדומים.

לאחרונה, התבטא אחד מנכבדי רבני 'העדה החרדית' בצורה חמורה כנגד מנהיג הדור מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן.

הדברים הקשים נאמרו על ידי הרה"ג יהושוע רוזנברגר, חבר הבד״ץ העדה החרדית, ורב קריית רמ"א בבית שמש, במהלך יום העצמאות האחרון.

תחילה, תקף הרב רוזנברגר את מה שכונה בפיו "טומאת הציונות" ואת גזירות המדינה כנגד שומרי הדת, אולם אז עבר להשמיץ ולתקוף את מרן ראש הישיבה. "יושב בבני ברק מסית ומדיח" עפ"ל הרב רוזנברג "שכמה בורים וריקים הפכו אותו לגדול הדור. מי עשה אותו לגדול הדור? כמה בטאונים ועיתונאים. הוא מסית ומדיח".

"יש עוד כמה ראשי ישיבות שרוצים לפעול כנגד גיוס בחורי הישיבות והוא משתיק ומאיים עליהם. זה ממש אשר קרך, והוא עוד גם גדול הדור..." אמר הרב רוזנברגר בדבריו הקשים נגד גדול הדור.

מפני כבוד התורה, אתר "כיכר השבת" נאלץ לצנזר חלק מדבריו החמורים של הרב רוזנברגר.
דבריו החריפים של הרב רוזנברג, באידיש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר