בדרך לראשות עיריית ירושלים?

מקורבי אלי ישי: יחליט רק כשיקבל את תמיכת נתניהו

האם אלי ישי בדרך לראשות עיריית ירושלים? ל"כיכר השבת" נודע כי הוא מאוד מעוניין בתפקיד וכי הוא ממשיך לבדוק את סיכוייו, אך בשלב זה הוא ממתין לשמוע האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יתמוך במועמדותו, מה שיגביר את סיכוייו לזכות בתפקיד. בכיר בש"ס: "ישי מאוד מתאים לתפקיד" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חולם על ראשות העיר. אלי ישי (צילום: פלאש 90)

בדרך לראשות עיריית ירושלים? ביום שאחרי הודעתו למרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף כי חוקית אינו יכול לשמש כיו"ר מעיין החינוך התורני ואל המעיין בזמן כהונתו כחבר-כנסת מן המניין, ח"כ אלי ישי ממשיך לבדוק את סיכוייו להיבחר לראשות עיריית ירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי אלי ישי מעוניין מאוד לרוץ לראשות העיר, והתייעץ בנושא גם עם בכירי הליכוד ואנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אליו הוא מקורב. בשלב זה, ישי ממתין לשמוע האם נתניהו מתכוון לתמוך בו כנציג החרדים והליכוד ביתנו לתפקיד, מה שיסייע לו בקבלת ההחלטה.

מקורביו של ישי מספרים כי הוא מקובל על רוב הציבור הירושלמי, גם על הציבור הדתי לאומי, זאת בשל כך שנחשב לאיש ימין מובהק, כך שגם ישראל ביתנו יהיו מעוניינים לכאורה לתמוך בו.

במידה וישי יקבל את תמיכת נתניהו הוא יודיע כבר בתחילת השבוע הבא על המשך דרכו הפוליטי ועל כוונתו לרוץ לראשות העיר ירושלים.

יצוין כי ישי לא יצטרך להתפטר מתפקידו בכנסת כל עוד לא נבחר לראשות העיר, כך במידה וייכשל ימשיך לכהן כחבר-כנסת מן המניין.

גורם בכיר בש"ס אומר ל"כיכר השבת" כי "ישי מתאים לתפקיד, ישי יודע לנהל עיר, וכולם מקווים שהוא יקבל החלטה נכונה ובעזרת השם גם ינצח, פשוט שאת תמיכת ש"ס יש לו, אבל עכשיו עובדים להשיג תמיכה של מפלגות נוספות".

לדבריו, "אין ספק שגם יו"ר התנועה דרעי מעוניין בזה, הוא מבין שלאלי ישי קשה להגיע כח"כ מן המניין לישיבות סיעה אותם הוא ניהל עד החודשים האחרונים, זה לא פשוט. ברגע שהוא יקבל את ראשות העיר ירושלים זה יקל עליו מאוד".

יצוין כי הדיבורים על הכוונה להריץ את ראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי לראשות העיר לא רלוונטיים מאחר והמשפט המתנהל נגדו עדיין בעיצומו. מלבד זאת, גם השופט שדוחף לעסקת טיעון לא מתכוון לזכות אותו לחלוטין, ויתכן וקלון יוטל עליו בכל מקרה, כך שכל עוד המשפט מתנהל שמו של לופוליאנסקי לא רלוונטי.

בתוך כך, ב'חדשות ערוץ 10' פורסם אתמול, כי ראש העיר המכהן ניר ברקת שכר את שירותיו של היועץ האמריקני המוכר ארתור פינקלשטיין בכדי לנסות לכבוש בשנית את ראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר