השבת: החוף הנפרד בקרית צאנז נסגר למתרחצים

תושבים חילונים בעיר נתניה שביקשו לחלל את השבת ולרחוץ בחוף הנפרד בקרית צאנז גילו השבת כי השער שלו ננעל. תושביה החרדים של קרית צאנז הביעו סיפוק לנוכח מניעת חילולי השבת בחוף. בעיריית נתניה אמרו בתגובה כי החוף נסדר מטעמי בטיחות למתרחצים (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

לאחר שבתות ארוכות בהן חוללה השבת בחוק הנפרד בקרית צאנ בנתניה, השבת הוא ננעל על-ידי העירייה והרוחצים נאלצו לשוב על עקבותיהם.

מדי שבת, היו מגיעים תושבים חילוניים רבים, מחללי שבת, לרחוץ בחוף הנפרד בקרית צאנז, למרות שבסמוך מתגוררות אלפי משפחות חרדיות.

במהלך השבוע החוף מיועד לציבור החרדי והרחצה בו היא בימים נפרדים, ימים לגברים וימים לנשים. הרוחצים החילונים היו מנצלים את יום השבת כדי לרחוץ בחוף זאת למרות שאין במקום שירותי הצלה בשבת.

בשבת האחרונה, חילונים שהגיעו בבוקר יום השבת לרחוץ בחוף הים גילו כי שער הברזל שלו ננעל במפתח ונאלצו לחזור על עקבותיהם.

התושבים סיפרו ל'גלי צה"ל' כי הם פנו אל המוקד העירוני אך שם לא ידעו להשיב להם מדוע השער סגור, ולאחר מספר פניות השיבו כי זו החלטה של מועצת העיר.

תושביה החרדיים של קרית צאנז הביעו סיפוק רב לנוכח אכיפת הנושא וסירת החוף לרחצה בימי שבת קודש.

מעיריית נתניה מסרו בתגובה ל'גלי צה"ל' כי "באופן מסורתי, לאורך שנים רבות, חוף צאנז המשמש כחוף נפרד, סגור בשבתות. לרווחת הציבור שבעה חופי רחצה מוכרזים ומטופחים המציעים לתושבי העיר ואורחיה את כלל השירותים - גם בסוף השבוע. החוף ננעל מטעמי בטיחות למתרחצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר