עיריית ביתר עילית ב"קמפיין הנחות" לפני הגזירות

לשכת ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין יצאה בקריאה לתושבי העיר להזדרז להגיש את הבקשות לקבלת הנחה בארנונה לאור גזירות הממשלה ש"עינה צרה בציבור החרדי" (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מאיר רובינשטיין (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

כך מתמודדים בעיריית ביתר עילית עם חרב הקיצוצים המונפת על התושבים – המזרזת את תושבי העיר להגיש את בקשותיהן לקבלת הנחה בארנונה.

באתר ynet דווח כי לאחרונה פרסמה לשכת ראש העיר, מאיר רובינשטיין, מודעה תחת הכותרת "הודעה דחופה וחשובה", הקוראת לתושבי העיר למהר ולהגיש את הבקשות להנחה בארנונה.

"אין צו אלא לשון זירוז, וביותר צריך לזרז במקום שיש חסרון כיס", מצטטת לשכת ראש העיר את רש"י במודעות שפורסמו במקומונים ובלוחות המודעות בבתי הכנסת.

"עם כינונה של הממשלה ה-3, אשר כידוע עינה צרה בציבור החרדי", נכתב במודעה, "ואיננו יודעים עתה מה יולד יום, בכל הקשור לגזירותיה המתרגשות על ציבור האברכים, בין השאר גם בענין זכאות להנחה בארנונה".

"על כן, המלצתנו היא לציבור הזכאים להנחה בארנונה, להגיש מיידית את כל החומר הרלוונטי לבקשת ההנחה בארנונה", מבקשת לשכת ראש העיר, "בכדי שמחלקת גביה תקבע להם, כבר עתה, זכאות להנחה לשנת הכספים הנוכחית".

"והתורה חסה על ממונם של ישראל", נחתמת המודעה הייחודית.

תושב העיר הסביר ל-ynet כי "קמפיין ההנחות" נועד לאפשר לתושבים לנצל את מלוא שיעור ההנחות בארנונה של השנה הנוכחית לאחר שסעיף מיצוי כושר ההשתכרות שאמור לקצץ בשליש את שיעור ההנחה, ייכנס לתקוף בשנת 2014.

דובר עיריית ביתר עילית נשאל מדוע ראש העיר תוקף במודעה רשמית את הממשלה, והשיב כי "בתוכן המודעה שהתפרסמה, אגב בעלות של 160 שקלים בלבד, לא הותקפה הממשלה, אלא ראש העיר מצא לנכון להסביר לתושבים את המצב הקשה אליו נקלע המגזר החרדי, כמו עובדי נמלים ו/או כל מגזר אוכלוסייה אחר. ודי אם נראה את הודעות ראשי ועד השלטון המקומי נגד מהלכי הממשלה".

"תפקידה של העירייה להביא לאחוז מקסימלי של גבייה, וזו אחת הדרכים לזרז את הבקשות, מאחר ואנו נתקלים לא אחת בתושבים ה'סוחבים' את החובות משנה לשנה, ובעקבות כך אנו מוצאים את עצמנו בקשיי גבייה ולעיתים הופכים חובות אלה לאבודים", הוסיף דובר העירייה.

המודעה של לשכת ראש העיר. (ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר