בשורות טובות

מרן הרב עובדיה יוסף שוחרר מבית החולים

בשורות טובות: בשעות הצהריים שוחרר מרן הגר"ע יוסף מבית החולים 'הדסה עין כרם' שם אושפז להשגחה לאחר שנפל בביתו • צפו במרן הוגה בתורה במיטת חוליו טרם שוחרר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב עובדיה בבית-החולים, הבוקר (צילום בלעדי: כיכר השבת)

מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף שוחרר בשעות הצהריים (שני) מבית החולים 'הדסה עין כרם', לביתו, שם אושפז למעקב לאחר שנפל בביתו.

משעות הבוקר עבר הרב בדיקות אחרונות בכדי לבחון את מצבו, בסיומן ולאחר שהתקבלו התוצאות החיוביות החליטו הרופאים לשחררו לביתו, שם ינוח מספר שעות ואחר-כך יחזור לסדר יומו הרגיל.

לידי "כיכר השבת" הגיעה תיעוד מרגש של מרן הגר"ע יוסף יושב הבוקר בחדרו בבית החולים ועוסק בלימוד התורה הקדושה.

במהלך הלילה הרב שהה במחלקת לב הממוקמת בקומה ה-8 בבית החולים, כאשר מיטב רופאי בית החולים שוהים סביב מיטתו. גם אבטחה הוצבה ליד מיטת הרב, כדי למנוע מסקרנים להטריד את מנוחתו.

אתמול פונה מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שנפל בביתו ואיבד את הכרתו למשך מספר שניות.

הרב סבל מכאבים ברגלו ומחולשה, אך נמצא בהכרה מלאה.

האירוע התרחש בשעה שהרב עשה את דרכו מחדר הלימוד אל חדרו האישי, בכדי להתכונן לקראת תפילת ערבית. אז מעד, קיבל מכה ברגלו, ואיבד את הכרתו למספר שניות.

צוות אמבולנס של 'החובש הר נוף' שהוזעק למקום, העניק טיפול רפואי ראשוני לרב, כשלאחר מכן הוא פונה בניידת נט"ן של מד"א לבית החולים, לאור התייעצות שנערכה עם רופאיו. החשש משבר ברגלו של הרב - הוסר.

הרב עבר סדרת בדיקות בחדר הטראומה, בסיומן הוחלט להשאיר את הרב בבית החולים להשגחה במהלך הלילה ולהעבירו למחלקת לב. לבית החולים הגיעו יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, ח"כ אלי ישי, וח"כ אריאל אטיאס.

יו"ר ש"ס אריה דרעי, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "יצאתי כעת מחדרו של מרן הרב עובדיה יוסף, הרב שוחח איתי וביקש להודות לכל המתפללים למענו, הרב מרגיש טוב בהכרה מלאה, ישאר הלילה להשגחה בבית החולים וישתחרר ב״ה בבוקר, יחד עם כל עם ישראל אני מתפלל שימשיך להנהיג אותנו עם בריאות טובה עוד שנים ארוכות".

שמו של הרב לתפילה: מרן רבי עובדיה יוסף בן גורג'יה.

מרן הגר"ע בבית החולים, הבוקר
מרן הגר"ע לומד במיטתו בשעה ארבע לפנות בוקר
הגר"ע מגיע לביתו, הצהריים. (קבוצת העיתונאים רוטרניק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר