מהומה בצהרי היום

בית ישראל: רכב של נשים "לא צנועות" הותקף

רכב השייך לבנות צעירות המתגוררות בשכונת בית ישראל הותקף. לטענת התוקפים, הבנות מחללות את קדושת השכונה. גם השוטרים שהוזעקו למקום הותקפו. צפו בתיעוד (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת המומה בשכונת בית ישראל (צילום: כיכר השבת)

מהומה בשכונה החרדית בירושלים: מספר אנשים חרדים, ככל-הנראה המשתייכים ל"משמרת הצניעות", תקפו בצהריים (חמישי) רכב השייך למספר בנות צעירות המתגוררות בשכונה. לטענתם, בשל כך שהן מחללות את קדושת השכונה.

כוחות משטרה הוזעקו מעט לאחר השעה 12:00 בצהריים לרחוב רפפורט בשכונת בית ישראל לאחר שהתקבל דיווח על רכב שהושחת. כוחות המשטרה הגיעו למקום, וספגו אבנים מעשרות תושבים. בנוסף, נגרם נזק לניידת המשטרה שהגיעה למקום, גלגלי הניידת נוקבו והשמשות נופצו.

"אנשי המשמרת" גרמו נזק רב לרכב ושפכו עליו שמן דגים בטענה כי הנשים להן הרכב שייך, נוהגות להתלבש שלא בצניעות ומחללות את קדושת השכונה.

על הרכב נתלה שלט בו נכתב: "והיה מחניך קדוש".

לדברי תושבים בשכונה, השחתת הרכב נעשה בעקבות כך שהבנות המתגוררות בדירה השכורה בשכונה מגיעות בשעות לא שעות לשכונה בלבוש לא צנוע במיוחד וגורמות לנזק לקדושת השכונה החרדית.

עם זאת מסתייגים השכנים מדרך הפעולה ואומרים כי "ככה לא מתנהגים, לא משחיתים בצורה כזאת את הרכב וגורמים כאן לפוגרום באמצע היום".

השוטרים הזעיקו למקום תגבורת של שוטרי יס"מ שניסו לעצור את המהומה, המשטרה פתחה בחקירה וסריקות אחר התוקפים. לא היו נפגעים במהומות.

(אבי לוטן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר