חרד"ק מגיב: "אני לא מפיץ מחלות"

אברהם גיאת חייל בנח"ל החרדי במכתב כואב לראשי קמפיין החרד"קים: "לא אתגעגע יותר לבית המדרש ממנו יוצאים אנשים כמוך המסרבים להתרגש כאשר קוראים לנקות את האוויר מהזיהום שאני מפיץ ומציירים את חבריי כחרקים שיש להרגם לפני שיפיצו מחלות" (מאמרים)

אברהם גיאת | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מכתב מחרד"ק לרב י. פרידמן

אצטט קודם מבחר מפניני מאמרך בשבועון "בקהילה פרשת "שלח לך":

…[מספר הרב על טלפון של חייל בנח"ל החרדי שלאחר כישלונות, ייסורים, ומשברים אין ספור בישיבה, התגייס לנצח יהודה] וכך הוא כותב "…ישבתי בדד במגדל שמירה… פתאום החלה נעימת ובאו כולם ישיבתית עולה ומתמרת בין קורות הפלדה הקול הזה בא משם… לפתע הרגשתי שייך לבית הישיבה … [הרב פרידמן:] דמעתי אתו ואימצתי אותו ואת חיבוטי נפשו ואלפי רסיסיו אל נשמתי.

מוצאי שבועות תשע"ג שב החייל ג' והתקשר אלי לבשר מן הסתם על חויה ישיבתית- צבאית נוספת הטלפון צלצל שעה ארוכה….. לא היום!! כשהירוק הזה ניצב עם אדון פרי חכמיו וקלגסיו וחרבו שלופה על עולם התורה…

… תפסיקו לבקש מאתנו לגנות את קמפיין החרדקי"ם משום שאנו נמצאים במלחמה!!!

…הירוק הזה דומה לצבע האזיקים שרוצים לשים על ידיה של יהדות הגמרא….. ואם לפני שנה אימצתי את החייל החרדי ולבטי נשמתו אל נשמתי אין לי שום מוטיבציה לזה היום…" עד כאן מעט מדבריך.

לא אתגעגע לבית המדרש שלך

שלום לך הרב פרידמן!

אל תחבק אותי! אל תתקרב אלי! בגדיך הישיבתיים מדיפים צחנת צביעות ורוע. לא אתגעגע יותר לבית המדרש ממנו יוצאים אנשים כמוך המסרבים להתרגש כאשר קוראים לנקות את האוויר מהזיהום שאני מפיץ ומציירים את חבריי כחרקים שיש להרגם לפני שיפיצו מחלות.

לא אתגעגע יותר לבית המדרש שמגדל אנשים שמבינים ומזדהים עם קמפיין מבית מדרשו של גבלס. קמפיין שמצייר אותי ואת חבריי באותם איורים שאיירו את אבותיך בגרמניה!

רק לחשוב שניגון הגמרא בישיבות שבהם למדתי גידל קהל ששותק ומזדהה עם צוררים שרצים אחריי ברחובות ומשליכים עלי אבנים ומתענג על משבתי. קהל שרואה שמשליכים אותי מבית הכנסת ולא יכול להסתיר את חיוכו מתחת לשפם.

קהל שגם כאשר הוא רואה את ילדיו הקטנים צוהלים ומצביעים לעברי הנה חרד"ק בואו נרדוף אחריו… לא מזדעזע ולא מרגיש בכמה רעל חינוכי ספוגים כבר ילדי החיידר הזה.

"לא זכה נעשה לו סם המוות" קבעו חז"ל כמה "סם המוות" בלעו אנשים כמוך בכל דף גמרא.

מוכנים לההרג בשביל אנשים כמוך

צבע המדים מעורר בך אסוציאציות של אזיקים?! אצל אדם עם מינימום של אנושיות הוא אמור להזכיר אסוציאציות אחרות הוא אמור לעורר בו רגש חם של הכרת טובה לי ולחבריי החיילים שבחום יוקד ומעיק וקרח בלילה גם כעת הם שוכבים במארבים, מסכנים את נפשם ונכנסים לכפרים עוינים מידי יום כדי לעצור רוצחים שרוצים להרוג גם אותך ואת משפחתך. הם מוכנים להיפצע ולהרג גם כדי שתוכל לשלוח בי חיצי מוות ושנאה בחדרך הממוזג.

היה שלום הרב פרידמן אני אחפש לי בתי מדרש וישיבות מזרם אחר בתי מדרש נקיים טהורים בלי "מחבלים" ובלי "שונאים" בלי שנאה ובלי מחלוקת ישיבות בהם לומדים בחורי הישיבות בטהרה ובקדושה מידות טובות והכרת הטוב. זכיתי להכיר בצבא בוגרי בתי מדרש שכאלה ונפשי יוצאת להיות חלק מהם בעתיד.

נ.ב.

למרות שהשלכת אותי מהחברה החרדית ותייגת אותי במחנה הלוחמים בך, אני אמשיך למסור את נפשי גם בשבילך בתכניתי להמשיך ולשרת גם בקבע, אשמור גם עליך ועל משפחתך ולמרות שלא אזכה ממך לקמצוץ של אמירת תודה אנושית ופשוטה, לא אברח מחזית המלחמה באויב שבגבולות גם אם אשלם בחיי על כך.

היה שלום לא אתגעגע!!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר