מנכ"ל מודיעין אזרחי ל'כיכר השבת':

"מאבטחים שהיו מעורבים באלימות יפוטרו לאלתר"

לאחר האלימות הקשה שהופגנה נגד תלמידי ישיבות ואברכים באירוע לזכר מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל, מבהיר רן סיסו, מנכ"ל חברת 'מודיעין אזרחי' בשיחה ל'כיכר השבת', כי מאבטחים שהיו מעורבים באלימות - יפוטרו לאלתר. "החברה תוקיע אותם לאלתר, אנחנו נטפל בזה בחומרה רבה" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחד המאבטחים במרדף אחר תלמיד ישיבה (צילום: כיכר השבת)

בעקבות האלימות הקשה של חלק מאנשי האבטחה אמש (ראשון) במהלך אירוע האחדות לזכרו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, אומר היום מנכ"ל חברת האבטחה 'מודיעין אזרחי' ל'כיכר השבת', כי מאבטחים שהיו מעורבים במעשי האלימות יפוטרו לאלתר מהחברה.

בראיון ל'כיכר השבת' אומר מנכ"ל 'מודיעין אזרחי' רן סיסו: "הנושא נמצא כרגע בבדיקה ובתחקיר", לדבריו, הוא מקווה כי האנשים שנשלחו על ידי החברה שבראשותו, לא מעורבים במעשים.

סיסו מבהיר כי לא רק מאבטחים מהחברה שבראשותו היו במקום: "אני מבין שהיו שם אנשים נוספים, לא הייתה שם חברת אבטחה אחת, צריך לראות במי מדובר, מי האנשים שהתנהגו כפי שהתנהגו, אם התנהגו כך, ואם היה מקרה שהוא קשור בעובדים שלנו שבו הם התנהגו בצורה לא מכובדת כלפי הציבור החרדי - זה יטופל בחומרה רבה".

סיסו מספר על תחקיר שהחברה מקיימת בעקבות האלימות אתמול: "אני דיברתי כרגע עם מנהל הפרויקט, וביקשתי ממנו לעשות תחקיר אירוע מסודר, ושיגולל את סיפור המעשה שהיה שם".

מנכ"ל החברה מצהיר, באם עובד מטעמו היה מעורב באלימות, הוא יפוטר לאלתר מהחברה: "אני יודע לומר לך שעובד מטעמי, אם היה כזה, שהתנהג בצורה הזו, אני מתחייב שהוא יסיים את דרכו בחברה לאלתר".

"אני בא מבית דתי, זה הדבר האחרון שהייתי רוצה"

"הדבר האחרון שהייתי רוצה, זה שהמאבטחים שלנו יתנהגו בצורה שהיא נוגדת את מדיניות החברה, אנחנו חברה שקיימת עשרות שנים, החברה המקצועית ביותר בתחומה, והדבר האחרון שהייתי רוצה זה שהאנשים שלנו שאמורים לייצג מקצועיות וכבוד לאזרחים הדתיים יתנהגו בצורה הזאת"

"אני בא מבית דתי והמשפחה מצד אמי דתיים מאוד, זה הדבר האחרון שאני הייתי רוצה. אני כמנכ"ל החברה אטפל בזה בחומרה רבה, אני מבטיח".

מתחייב לטפל בחומרה, רן סיסו (צילום: אתר מודיעין אזרחי)

סיסו נשמע זועם כשהוא שומע את האמירות הקשות שנאמרו על ידי אנשי האבטחה, ובהן: "אתה לא מאמין, תפסתי 'כזה' בן עשר והדבקתי אותו לקיר. אני תפסתי שניים שחורים, אחד מהם פיצצתי בבוקס בבטן ולשני דפקתי בעיטה. אתה לא מאמין, אלירן תפס איזה דוס וזרק אותו במדרגות. סוף סוף אירוע לפנים עם אקשן".

סיסו תוקף: "מי שאמר את המשפטים הללו, לא משנה מאיזו חברה הוא, מודיעין אזרחי או לא, אסור שאחד כזה יהיה חלק מאיתנו וצריך לטפל בזה בחומרה רבה".

סיסו מדגיש שוב: "אנחנו בודקים את זה, מנהל הפרויקט יתחקר את האירוע ואני מנסה למפות את כל המשמרת שהייתה שם מטעמי". לדבריו: "יכול להיות שאנחנו נקבל החלטה קולקטיבית לגבי האנשים האלה, אם הייתה התנהגות כזו מצד העובדים שלי, צריך לטפל בזה בחומרה וכך אני יעשה".

"מחבקים ומכבדים את הציבור החרדי"

למנ"כל חברת 'מודיעין אזרחי', חשוב להדגיש כי האירוע אמש היה אירוע חד פעמי, וכי החברה עובדת באופן רצוף עם המגזר החרדי: "אבטחנו את הציבור החרדי, עמדנו בקשר מול ח"כ יעקב ליצמן, הוא ביקש מאתנו שירות לאבטח את בית הכנסת שלו באמצעות גוי שבת במהלך סופי שבוע, אנחנו עובדים עם הציבור החרדי, אנחנו מחבקים ומכבדים את הציבור החרדי, אסור לקחת את המקרה הספציפי הזה ולהכליל את כל חברת מודיעין אזרחי".

בסיום השיחה חוזר רן סיסו ומצהיר בפעם השלישית כי אם אכן עובדיו היו מעורבים באלימות הקשה הם יפוטרו: "התנהגות שכזו היא בניגוד לערכים שלנו. החברה תוקיע אותם לאלתר" הוא מסיים "אתם ציבור יקר לנו, אני מבטיח"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר