תקיפה או חבלה?

נבדק החשד: בת שנתיים וחצי מביתר עילית הותקפה

משטרת מחוז ש"י בודקת חשד כי ילדה בת שנתיים וחצי מביתר עילית חוותה התעללות קשה, עם זאת מחקירה ראשונית עולה כי הילדה נחבלה מנפילה בגן משחקים (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה)

חשד לתקיפה אכזרית: המשטרה חוקרת חשד לפיה ילדה בת שנתיים וחצי, בת למשפחה חרדית מהעיר ביתר עילית, חוותה התעללות קשה ואכזרית במיוחד.

לפי הדיווח ב'מעריב', החשד החל לאחר שהורי הילדה הביאו אותה לטיפול רפואי בקופת חולים בעיר, כאשר לאחר סדרת בדיקות עלה החשד בקרב הצוות הרפואי בקופת החולים כי הילדה חוותה תקיפה קשה.

הילדה הועברה להמשך טיפול רפואי במיון ילדים בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

במקביל, הזעיק הצוות הרפואי את צוותי מחוז ש"י של המשטרה כדי שיבדקו האם אכן מדובר בתקיפה של הילדה או שמא בחבלה.

חוקרי ילדים ניסו לדובב את הילדה כדי להבין מה קרה, אך התקשו בכך מאחר ומדובר בילדה כבת שנתיים וחצי בלבד שמדברת את שפת האידיש.

עם זאת, מחקירה ראשונית של המשטרה, שכללה תשאול של ההורים והילדה, עולה כי כפי הנראה הילדה לא הותקפה אלא נחבלה כתוצאה מנפילה בגן המשחקים.

מאחר וחוקרי המשטרה כמו גם הצוות הרפואי התקשו להחליט האם מדובר בתקיפה או חבלה, הועברה הילדה לבדיקות מקיפות במרכז הרפואי באבו כביר, שם מקווים תתקבל התשובה, האם הילדה עברה התעללות.

במשטרת מחוז ש"י אומרים כי הבדיקות הרפואיות לא חד משמעיות ולכן עד כה לא בוצעו מעצרים.

מהמשטרה נמסר כי "אמש התקבל דיווח ע"י רופא מבית החולים הדסה עין כרם על חשד לפגיעה בילדה כבת שלוש מביתר עילית. היום לאחר בדיקה רפואית התברר כי סיבת הפציעה הינה חבלה מנפילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר