החרמת פירון

הסטודנטים החרדים: אסור לשתוק, נפוצץ את האירוע

טקס הענקת תארים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית "אונו" בירושלים, שיתקיים הערב (ראשון) בהשתתפות שר החינוך שי פירון ממשיך לעורר סערה אצל הסטודנטים החרדים ששבים ומבהירים כי יפוצצו את הטקס. "אסור לנו לשתוק. לא ייתכן שהוא יירק עלינו ועוד נגיד שמדובר בגשם", הם אומרים (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מוחרם. השר שי פירון (צילום: פלאש 90)

החרם נגד שר החינוך צובר תאוצה: טקס הענקת תארים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית "אונו" בירושלים, שצפוי להתקיים הערב (ראשון) בהשתתפות שר החינוך שי פירון (יש עתיד) ממשיך לעורר סערה בקרב הסטודנטים החרדיים והקריאות להחרמת הטקס גוברות.

בשיחה שקיים הבוקר "כיכר השבת" עם מספר סטודנטים ניכר זעם עצום על השתתפותו של פירון הנחשב לאחד מראשי מפלגת יש עתיד ולשותף בממשלה הפוגעת בעולם התורה.

הסטודנטים החרדים יוצאים למאבק: השר פירון מוחרם

הסטודנט אביעד אושרי מסביר כי מדובר באדם שמשתלח בציבור החרדי ונותן לנו סטירת לחי ואסור לנו לשתף עימו פעולה ולהכיר בו. "מדובר בטקס רשמי של קבלת תעודות וזה לא מתאים לתת בו כבוד מיוחד למי שפוגע בעולם התורה במהלך כל החודשים האחרונים", אומר אושרי.

לדבריו, "לא ייתכן שאדם שמצביע בבוקר בעד גיוס בני הישיבות יקבל בערב כבוד מהסטודנטים החרדיים. אדם שמייצג מפלגה שהאג'נדה היחידה שלה היא לפגוע ולקצץ לחרדים לא יכול להראות את פניו בטקס רשמי שלנו".

ישראל אליוביץ יו"ר אגודת הסטודנטים לשעבר אומר הבוקר בתוכניתו של מרדכי לביא ברדיו "קול ברמה" כי לאור התבטאויותיו של פירון בתקופה האחרונה יש להחרים את הטקס.

"הוא כינה את הישיבות בכינויי גנאי וקרא להם בתי כלא, הוא דיבר בחריפות כנגד נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף, הוא משמיץ את רשת החינוך של תנועת ש"ס והוא דורך על רבנים", מאשים אליוביץ.

"אסור לנו לשתוק ולהבליג על זה", מוסיף אליוביץ, "לא ייתכן שיזמינו אותו לטקס רשמי ואנחנו נעמוד עם הגלימות למטה והוא יירק עלינו ועוד נגיד שמדובר בגשם. האיש רומס את עולם התורה ופוגע בו ואסור לנו לתת לו את הכבוד הזה".

ה"קול קורא" שלך הסטודנטים נגד פירון (צילום: כיכר השבת)

סטודנט נוסף מזהיר בעילום שם כי "אנחנו נפוצץ את הטקס". הסטודנט מוסיף ואומר: "אני קורא לשי פירון להתעשת ולהודיע כי הוא מבטל את הגעתו וכי הוא מבין את הזעם של הציבור החרדי כלפיו. עדיף לסיים את העניין כך מאשר שיהיו חלילה בושות בערב".

בתוך כך, ב"מעריב" דווח הבוקר כי השר שי פירון הודיע כי הוא מתכוון להגיע לטקס למרות האיומים להחרים את האירוע.

כזכור, ביום שישי דווח ב"כיכר השבת" על החלטת הסטודנטים החרדים להחרדים את הטקס. ב"קול קורא" שפרסמו, נכתב כי "מר פירון נלחם בעולם התורה ושם לו למטרה למוטט אותו ולהעמיק את השסע החברתי במדינה כשבנוסף הוא רודף את בנינו ובנותינו בניסיון לשנות את אורחות חייהם בכפיית ערכי לימוד המנוגדים לדרך התורה".

בערב שבת, דקות לפני כניסת השבת, הוצפה העיר ירושלים במודעות של הסטודנטים החרדיים בו הם מודיעים על החלטתם להחרים את הטקס.

האזינו לזעם של הסטודנטים החרדים באדיבות רדיו "קול ברמה"

המודעות נגד שי פירון בירושלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר