הרב ציון בוארון לחברי הגוף הבוחר: "להפריד בין הרבנות והפוליטיקה"

הרב ציון בוארון המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל, שלח מכתב לחברי הגוף הבוחר, וכתב כי באם ייבחר, יפעל למען הפרדה בין הרבנות והפוליטיקה: "הרבנות שייכת לכל העם" (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הרב ציון בוארון (צילום: פלאש 90)

הגאון הרב ציון בוארון, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל, שלח מכתב מיוחד לחברי הגוף הבוחר וביקש את תמיכתם במועמדותו. במכתבו, כותב הרב בוארון כי באם ייבחר לתפקיד, ייפעל בכדי לייצר הפרדה בין הרבנות והפוליטיקה.

"בשנים האחרונות מסיבות שונות ומשונות קיבלה הרבנות הראשית תדמית לא מכובדת בעליל, כשבצבור הרחב בטוחים כי מוסד הרבנות זקוק לייעול וחיזוק באופן דחוף ביותר" כתב הרב בוארון במכתבו.

"בעצת רבנים וידידים החלטתי כי לא עת לחשות ומוכרח אני לקום ולעשות מעשה וקיבלתי על עצמי להגיש את מועמדותי, מתוך חיל ורעדה ביודעי שלא שררה ולא כבוד אישי יש כאן, אלא מלאכת שמים ועבדות לעם קדוש".

"כשאבחר לתפקיד" כותב הרב בוארון, "אתמקד בעיקר בנתינת מענה אישי לכל יהודי ויהודיה הנזקקים לשרותי הרבנות והדת בישראל במאור פנים ובקירוב הדעת עם דגש מיוחד לטיפול בנושאים המגבשים ומאחדים את עם ישראל במדינת ישראל, ואת מדינת ישראל עם היהדות בתפוצות. כמו כן ברצוני לפעול להפריד את מוסד הרבנות מהפוליטיקה על מנת למנוע זליגה של מפלגות ופוליטיקאים לתוך עבודת הרבנות ששייכת לכל העם".

"אני רואה את תפקידה של הרבנות והרבנים, להאיר את חייהם של כל העם היושב בציון ולפתוח את שערי הרבנות בפני כל נער או נערה, כל אדם אשר בשם ישראל יכונה" כתב הרב בוארון.

בסיום המכתב, ביקש הרב בוארון את תמיכתם של חברי הגוף הבוחר במועמדותו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר