הקרע בין הרב עמאר למרן הגר"ע יוסף

בחשאי: הרב עמאר ועוזרו נפגשים עם הגוף הבוחר

בזמן שהותו בחופשה במושב עולש שבשרון, נפגש הראשל"צ היוצא הרב שלמה-משה עמאר עם מספר חברים בגוף הבוחר. המטרה, ככל הנראה, לשכנע אותם לתמוך ברב ציון בוארון. עוזרו הבכיר של הרב בתגובה לכיכר השבת: "תכתוב מה שאתה רוצה על הרב עמאר, אני לא מגיב לך לשום דבר!". בלעדי (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר וניסים אלקסלי, השבוע במושב עולש (צילום בלעדי: כיכר השבת)

יומיים לבחירות: הרב שלמה משה עמאר, נפגש בימים האחרונים עם כמה מחברי הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים, בזמן שהוא שוהה בנופש - כך נודע לכיכר השבת.

ככל הנראה, בכדי למנוע מאנשי תקשורת להבחין בפגישות, יצא הרב יחד עם מקורבו האישי ניסים אלקסלסי (שעבד שעות רבות להעביר את 'חוק עמאר', אך נכשל, וכעת פועל עבור הרב בוארון) למושב 'עולש' באזור השרון לחופשה.

באחרונה הגיעו למקום מספר חברים בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל, לאחר שנקראו לפגישה עם הראשון לציון. ככל הנראה, במהלך הפגישה, הוא ביקש מהם לתמוך ברב ציון בוארון לתפקיד הרב הראשי לישראל.

הפגישות הללו מתקיימות שבועיים לאחר שמרן הרב עובדיה יוסף הכריז בשיעורו השבועי כי "גם הרב הראשי הרב עמאר הבטיחני שהוא יתמוך בבני הגאון רבי יצחק, ואמר שהוא יעשה כל מי שאחליט שהוא יהיה רב הראשי, הוא יתמוך בו. לכן רבותי אין מחלוקת, כולם שווים".

בין הנקראים לפגישה עם הגר"ש עמאר במושב עולש היו: שלמה תנעמי, הרב אברהם אברמובסקי, רבה של זיכרון יעקב. רפי מנת, חבר בגוף הבוחר.

בשיחה שקיימנו עם רפי מנת הוא הכחיש את עצם קיום הפגישה עם הרב עמאר, אך כשנודע לו כי בידי 'כיכר השבת' תמונות המתעדות את הפגישה הוא הגיב: "נפגשתי עם כל המועמדים, עם חלקם מספר פעמים, ומאחורי הקלפי אנחנו נעשה מה שרבותינו הורנו". באשר לתוכן הפגישה, אמר מנת: "הוא לא ביקש ממני לתמוך ברב בוארון".

בלשכתו של הרב עמאר נתונים בימים אלה ללחץ רב. כשביקשנו מהם ביממה האחרונה תגובה לפעילותו של הרב עמאר בקרב חברי הגוף הבוחר, נמסרה התשובה הבאה מפיו של אחד מעוזרי הרב הבכירים: "ביקשתי אישית מהרב עמאר שלא יענה לשום פניה מצדך ולא משנה איפה תהיה, עד סוף הימים..".

באשר לפנייתנו לתגובה לדברים המובאים, מסר העוזר: "תכתוב מה שאתה רוצה על הרב עמאר, אני לא מגיב לך לשום דבר!".

הגר"ש ואלקסלסי
רפי מנת והרב אברמובסקי נכנסים לפגישה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר