החולה הסופני תובע את הרופא על הונאה: נשארתי בחיים

אדם שחלה במחלה קשה, הבין מרופאו כי חייו יסתיימו תוך זמן קצר, ויצא בעצתו לבילוי בזבזני מסביב לעולם. כשחזר לארץ, ונותר חי. החליט להגיש תביעה כנגד הרופא (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

שאלה הלכתית לא שגרתית הגיעה בתקופה האחרונה לשולחנו של חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חולה שלא מת, תובע בגין הונאה את הרופא שהודיע לו שסופו קרב.

הסיפור הלא שגרתי נחשף במהלך שיעור של הרב יעקב ויינר, במסגרת שבוע 'ירחי כלה' אותו מארגן ומפיק ארגון 'יד שרה' בירושלים, ובמהלכו דנים המשתתפים בסוגיות של בריאות בהלכה.

הרב ויינר סיפר על מקרה, בו אדם שחלה במחלה סופנית והגיע להתייעץ עם רופאו, שמע ממנו בצורה חד משמעית כי אינו יכול להחלים מהמחלה, וכי נותרה לו תקופת זמן קצרה וקצובה לשארית חייו. הרופא המליץ לחולה להוציא את חסכונותיו ולבלות במהלך החודשים שנשארו לו לחיות.

בעקבות כך, הוציא החולה את שארית כספו, ויצא למסע טיולים מסביב לעולם, כשהוא מנצל את הימים שנותרו לו לחיות.

אלא, שלאחר שעברה תקופת הזמן שהרופא הקציב לו - החולה המשיך לחיות, ואף חל שיפור במצבו. בעקבות כך, החולה התחרט על כך שביזבז את כספו ולא נותרו לו חסכונות להמשך חייו.

כעת, תובע החולה את הרופא המפורסם על הונאה. "בשל החלטתך המוטעית זרקתי את כספי לשווא ואני מבקש פיצוי". דרש החולה.

הרב וינר, שדיבר במהלך האירוע של 'יד שרה' על התביעה הנדירה שהגיעה אל שולחנו של הרב זילברשטיין העוסק רבות בעניני הלכה ורפואה, אומר בשיחה ל'כיכר השבת' כי אין במקרה המדובר טענה ממונית אמיתית.

במקביל מוסיף הרב ויינר: "כלפי שמיא יש תביעה על אותו רופא מדוע לא בירר את הדברים לעומק ולא ביקש התייעצות רפואית נוספת כשהוא בוחר להחליט בנושא הרגיש על דעת עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר