ראש אכ"א לקציני צה"ל: שוחחו וחזקו את החיילים החרדים

ראש אגף כוח אדם בצה"ל, האלופה אורנה ברביבאי, שיגרה איגרת מיוחדת לקציני צה"ל ובה קריאה לתמוך ולחזק את בחיילים החרדים ולדווח על כל מקרי תקיפה למשטרה (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ראש אכ"א האלופה אורנה ברביבאי (צילום: פלאש 90)

ראש אגף כוח אדם בצה"ל, האלופה אורנה ברביבאי, שיגרה איגרת מיוחדת לקציני צה"ל ובה קריאה לתמוך בחיילים החרדים ולדווח על כל מקרי תקיפה למשטרה.

האיגרת שוגרה כחלק מההיערכות של הצבא לגיוס החרדים, לפי חוק הגיוס הנמצא בהליכי חקיקה ועל רקע תקיפות החיילים החרדים בשכונות החרדיות.

במכתבה, כותבת ראש אכ"א: "בעת האחרונה אנו עדים, למרבה הצער, לתופעה המדאיגה של תקיפות חיילים חרדים. תופעה זו באה לידי ביטוי, בין היתר, בדיווחים על פגיעות בגוף ובנפש".

"צה"ל מוקיע ומגנה מכל וכל התנהלות אלימה כלפי משרתיו. כל הפוגע במשרתים החרדים בצה"ל פוגע בערך השירות ובצה"ל כולו", מדגישה ברביבאי.

"במטרה למגר תופעה זו", כותבת ברביבאי, "יזמנו פנייה למשטרת ישראל ולגורמי החוק מתוך כוונה להבטיח כי כל פגיעה שכזו תטופל מיידית ובמלוא חומרת הדין".

ברביבאי ממשיכה וכותבת למפקדים כי יתנו גיבוי וחיזוק לחיילים החרדים. "משקל חשוב במיוחד נתון למעורבות שלכם, המפקדים, בתמיכת החיילים, בעידודם ובגילוי התחשבות בנסיבות המיוחדות המאפיינות את שירותם ובצרכיהם הייחודיים", כותבת ראש אכ"א.

"כמפקדים, עלינו למצוא את הדרך הנכונה להעביר לחיילינו מסר חד-משמעי של התייצבות איתנה לצדם, המבוססת על הכרה בחשיבות התנדבותם לצה"ל", ממשיכה ברביבאי, "שוחחו עם החיילים, היום יותר מתמיד, והקפידו לדווח לגורמי האכיפה על אירועים חריגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר