אייכלר: מתקפה מרושעת נגד הרב דוד לאו

ח"כ ישראל אייכלר, מבקר את המתקפה כנגד הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, בגין דברים שאמר בפני תלמידי ישיבה והובנו כדברי גזענות לכאורה: "עלילה שנועדה לפגוע ברב" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המתקפה כנגד הרב דוד לאו בגין דברים שאמר בפני בחורי ישיבה נמשכת. ח"כ ישראל אייכלר מבקר את המתבטאים כנגד הרב לאו, ואומר כי מדובר בעלילה שנועדה לפגוע באדם שלא עשה רע לאיש.

כזכור, הרב הראשי אמר במהלך קעמפ של ישיבת 'בית מתיתיהו': "יש ערבי חמישי מסוימים בחורף שבהם יש סיבה מסוימת, מעיר הולדתי תל אביב, שגורמת שבקיוסקים שיש בהם איזשהו מסך עם צבעים עליו, משום מה רוב הצופים מסביב זה ציבור שחלקם עם כובע וחליפה וחלקם רק עם חולצה, אבל אצל רובם הציציות בחוץ והכיפה שחורה".

"אפילו המשגיחים שלי מתביישים להיכנס לשם בשעות הללו", סיפר הרב לאו כשהוא מכוון למשגיחי הכשרות שסובבים בין הקיוסקים.

הרב לאו הוסיף בציניות ותהה: "מאי נפקא מינה אם הכושים שמשלמים להם בתל אביב מנצחים את הכושים שמשלמים להם ביוון?".

ח"כ פנינה תמנו שטה אמרה בתגובה לדברי הרב לאו: "בנט צדק. הרבנות חייבת לשנות את פניה. לא יתכן שרב ברמתו מתבטא באופן כל כך גזעני. אין ספק שאם כך תראה פני הרבנות בשנים הקרובות אוי לנו. בפעם הבאה שאולי יבוא לפניו זוג אתיופי יאמר הרב למי אכפת אם כושים יהודיים יתחתנו? חמור המצב בו אדם הרואה עצמו ראוי לכהן כרב הראשי לישראל בוחר להתבטא בצורה גזענית וחמורה כזו".

ח"כ אייכלר הגיב למתקפה כנגד הרב לאו ואמר: "הנסיון להכפיש את הרב הראשי בכתם הגזענות, הוא מגמתי ומרושע ונועד לבטא את התסכול מבחירתו של הרב בניגוד לרצון המעלילים זאת עלילה שנועדה לפגוע ברב שלעולם לא פגע בשום אדם מכל סוג שהוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר