בן 17 מישיבה חסידית השאיר מכתב להוריו: חייתי כחרדי רק בשביל טובתי האישית

סערה בציבור החסידי: צעיר בן 17 שהתחנך במוסד חסידי מוכר, נטש בפתאומיות את דרך התורה, והותיר אחריו מכתב בו הודיע על נטישת השיטה החרדית. "המשכתי לחיות כחרדי רק בשביל טובתי האישית" כתב הצעיר שאיחל למחנכיו כי נטישתו לא תגרום ל"משבר" בקרב התלמידים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הסיפור שמזעזע את הציבור החסידי: בחור ישיבה שלמד בישיבה המשתייכת לקהילה חסידית ידועה, נטש בימים האחרונים במפתיע את דרך התורה, כשהוא מותיר אחריו מכתב בו הוא מבשר לרבותיו כי החליט לאמץ אורח חיים חילוני.

על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בקו החשיפות, עקבותיו של הבחור בן ה-17 המשתייך לאחת מחצרות החסידים בדרום הארץ נעלמו, וחבריו מצאו מכתב שהותיר אחריו, בו הוא מפרט חלק מהסיבות שהובילו אותו למהלך שנעשה למגינת לב הוריו מוריו וחבריו.

הצעיר טען במכתבו כי ברצונו "להיות כנה עם עצמו". ולטענתו, כבר מגיל 14 דרש וחקר, אולם הרבנים לא ענו לו תשובות מספקות. "המשכתי לחיות כחרדי רק בשביל טובתי האישית". הוא כותב.

הבחור מאחל לרבנים כי פרישתו לא תגרום חלילה ל"משבר" בישיבה וכי יצליחו לייצב אותה ולהדריך את שאר הבחורים. "אני מצטער על מה שגרמתי לכם אך זוהי דרכי החדשה". מסיים הבחור את מכתבו.

יצויין, כי חבריו לישיבה עדיין המומים מהצעד הדרמטי שעשה הצעיר בפתע פתאומי, ומחנכים בישיבה ערכו בימים האחרונים שיחות עם התלמידים בכדי לצמצם את הנזק העלול להיגרם מהמעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר