מרבים שלום

בלעדי: הגאב"ד התברך אצל הגר"ח קנייבסקי

בצל המתיחות ההולכת וגוברת בעדה החרדית, הגיע הגאב"ד הגרי"ט וייס, להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי לקראת ראש השנה • למרות המחלוקת השוררת בין השניים בנושא הבנייה בבית שמש, קיבל הגר"ח את הגרי"ט בחביבות רבה ואף העניק לו את ספרו החדש "טעמא דקרא" • צפו בתמונות הבלעדיות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ח קנייבסקי והגרי"ט וייס בפגישה אמש (צילום בלעדי: כיכר השבת)

בצל המתיחות בהעדה החרדית, על רקע פרשת הבנייה בפרוייקט גלובנציץ בבית שמש הגיע אמש (שלישי) גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס אל מעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי להתברך לקראת ראש השנה והימים הנוראים.

מרן הגר"ח קנייבסקי קיבל את הגרי"ט וייס בחביבות רבה והושיבו לצידו כשהשניים משוחחים ארוכות בדברי תורה ובפלפול של הלכה.

במהלך השיחה העניק הגר"ח לגאב"ד העדה החרדית את כרך ספרו החדש "טעמא דקרא" כשלסיום נפרדו השניים לשלום כשהם מאחלים איש לרעהו ברכת שנה טובה ומבורכת.

יצויין כי אמנם בשיחה לא עלה הנושא המורכב הגורם לסערה ולקרע בהעדה החרדית בעקבות חילוקי הדעות לגבי הבנייה בפרוייקט גלובנציץ בבית שמש והשאלה האם ישנם קברי יהודים במתחם שכידוע דעתו של מרן הגר"ח כי יש לסמוך על דעתו של ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך המתיר את הבנייה כשמנגד קבע הגאב"ד הגרי"ט וייס כי אין לבנות במתחם בשל החשש להימצאות קברי יהודים במקום.

אולם לדברי מקורבים האחווה ששררה בין גדולי ישראל בשעת המפגש מלמדת על הקשר האישי והעמוק ביניהם ועל כך שתלמידי חכמים מרבים שלום בעולם.

• עוד בנושא: רוצחים מצלמים אתכם

הגר"ח קנייבסקי עם הגאב"ד הגרי"ט וויס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר