חטיפת האברך: צ'רלי אבוטבול שוחרר למעצר בית

צ'רלי אבוטבול, מי שנעצר בפרשת חטיפת האברך מרכסים בחשד לסחיטה באיומים וכליאת שווא, שוחרר למעצר בית. אשתו: "אתקשר למשטרה ואומר אבוטבול ברח" (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
צ'רלי אבוטבול (צילום: פלאש 90)

כעבור קרוב לשנה במעצר, העבריין שחטף את האברך שוחרר לביתו: בית המשפט המחוזי בלוד שחרר אתמול (ד') את העבריין צ'רלי אבוטבול למעצר בית בתנאים מגבילים.

אבוטבול היה עצור מאז נובמבר 2012 בפרשת חטיפת האברך, בה הואשם בעבירות סחיטה בכוח ובאיומים, כליאת שווא וקשירת קשר לביצוע פשע.

סוניה אבוטבול אישתו של העבריין, שימשה כערבה לשחרור של בעלה והבטיחה לשופטת כי תבצע את משימתה וכי בעלה לא יימלט ממעצר הבית: "אם יקרה משהו אני יתקשר למשטרה ואדווח ' אבוטבול ברח'".

עו"ד משה שרמן, המייצג את אבוטבול, אמר: "הגיע הזמן שישוחרר. לאחר כשנה שבמהלכה מרשי היה עצור, במשטרה ובפרקליטות לא עשו דבר, התיק נתק ולכן עמדנו על כך ודאגנו שישוחרר לביתו". אבוטבול עצמו אמר עם שחררו: "עושים הצגה בגלל שמי. כל זה בגלל שאני אבוטבול".

כזכור, הסיפור החל שבועיים לפני מעצרו, כאשר בביתו של הרב מאיר פדידה מרכסים אירעה פריצה, במהלכה נגנב מביתו של הרב סכום של כ-200.000 דולר.

הרב שידוע כמכניס אורחים וכמי שביתו פתוח לכל - שב בדיוק משליחות במרוקו, נפל במקרה הזה קורבן לאחד מן המתארחים הקבועים אצלו, תלמיד ישיבה מירושלים אשר הקשר בינו לבין הוריו נותק ומצא מפלט אצל הרב, וכך גם צבר לכאורה מידע על המתרחש בבית.

החשד התעורר לאחר שבאותו ערב, זמן קצר לאחר הפריצה נראה תלמיד הישיבה משוטט באופן חשוד כשהוא מנסה להימלט מרכסים באמצעות טרמפים.

על פי החשד, אחד מבני משפחתו של הרב אשר מקושר עם צ'רלי אבוטבול ופנה אליו לעזרה. לאחר מכן נתפס על ידיהם הבחור, נחטף והוכה, הודה בגנבה ושלח את חוטפיו למקום בו ללכאורה נמצא הכסף.

שהגיעו החשודים למקום, הם לא מצאו את הכסף. כשגילו שהונה אותם, איימו עליו החשודים ואמרו לו כי "הוא סיים את חייו".

האברך הוכה, נכלא בביתו של צ'רלי אבוטבול בנתניה למשך יום שלם, אך הצליח להימלט בקפיצה מחלון המבנה ולהגיע לניידת משטרה שפינתה אותו לבית החולים "לניאדו" בנתניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר