הזעקה מגיעה אל הרחוב

מודיעין עילית: ח"כ מוטי יוגב סולק ממאפיה בעיר

גל הקיצוצים והגזירות נגד הציבור החרדי ע"י סיעות הקואליציה גורר מחאה. בשעות הצהריים (שישי) סולק ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) ממאפיה במודיעין עילית על-ידי אברך זועם. בשיחה עם "כיכר השבת", אומר ח"כ יוגב: "לצערי יכולתי מאוד להבין לליבם וזאת לאור הקיצוץ הכפול שהתרחש השבוע" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סולק בבושת פנים. ח"כ מוטי יוגב (צילום ארכיון: פלאש 90)

הזעקה מגיעה אל הרחוב: גל הקיצוצים והגזירות נגד הציבור החרדי גורר מחאה גם ברחוב. בשעות הצהריים (שישי) סולק חבר-הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) ממאפיה בשכונת ברכפלד במודיעין עילית.

מספר אברכים שהגיעו למאפיה לרכוש חלות ועוגות לשבת, זיהו את ח"כ מוטי יוגב, תושב היישוב דולב, כשנכנס למאפיה. אחד מהם, החליט למחות כנגדו על רדיפת הציבור החרדי ופתח בצעקות לעברו עד שעזב את המאפיה.

בשיחה עם "כיכר השבת" משחזר ח"כ מוטי יוגב את שאירע ומספר: "הייתי היום במאפיית יעלה בקריית ספר והיה שם אדם שמאוד נסער וצעק לעברי מה שצעק".

באופן מפתיע, ח"כ יוגב דווקא מבין ללבו. "לצערי יכולתי מאוד להבין לליבם וזאת לאור הקיצוץ הכפול שהתרחש השבוע גם פגיעה בשכבות החלשות ובקצבאות משפחות מרובות הילדים וגם הקיצוצים בעולם התורה ולמוסדות התורניים מה שלא התרחש בשום סעיף אחר בתקציב".

יוגב מדגיש כי הדבר פוגע גם במצביעי הבית היהודי ומפר חלק מההבטחות שניתנו למפלגה. "אני מקווה שבעקבות חזרתו של ראש המפלגה מחו"ל נוכל להיפגש כולנו השבוע ולהעביר מסר ברור וחד משמעי ולנסות לבטל עד כמה שניתן או לפחות להקטין את הקיצוצים".

האם תפסיק לקנות בקרית ספר, שאלנו. "חס וחלילה", משיב יוגב בנחרצות, "אנשים אחים אנחנו וכולנו פועלים יחד לטובת אותם מטרות וערכים נעלים החשובים גם לציבור החרדי וגם לציבור הדתי לאומי".

"נכון שיש חילוקי דעות אבל גם בנושא השוויון בנטל וצרכי הצבא נצליח להגיע להסכמות, לא תוך כדי כפייה אלא בהידברות ולא בקביעת מכסות אלא בצורות אחרות", הוא מוסיף לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות