דמוקרטיה חרדית: 'שלומי אמונים' בחרה נציגים בפריימריז

בבחירות פנימיות לקביעת נציגי 'שלומי אמונים' שנערכו אמש (ד) בבית שמש ובאשדוד, לקחו יהושע טננהויז ושמעון גולדברג את המקום ה-1: פרוש: גם אני אבחר בעתיד בפריימריז (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הליך הבחירות באשדוד (צילום: יח"צ)

דמוקרטיה בציבור החרדי: הערב (רביעי) התקיימו בחירות מקדימות בסיעת 'שלומי אמונים' בערים בית שמש ואשדוד. ח"כ פרוש הפתיע והתחייב כי בחירות שכאלה ייערכו בפעם הבאה שהוא עצמו ייבקש להתמודד לכנסת.

בעיר בית שמש התקיים עימות סוער, כשבמהלך התקופה שקדמה לפריימריז התמודדו שישה מתמודדים, אך ביום הבחירות הודיעו שניים מהמתמודדים הבולטים שמוליק טירר ודוד ויינר על פרישה מהמירוץ.

יצויין, כי ווינר המכהן בתפקידו למעלה מעשור כנציג שלומי אמונים, חתם על הסכם והודיע כי הוא מסיר את מועמדותו לאחר שקיבל הבטחה לתפקיד בכיר.

בסיום ספירת הקולות, התברר כי במקום הראשון נבחר שמעון גולדברג עסקן חסידות לעלוב - ברוב מוחץ של 165 קולות, ולאחריו אברהם פרנקל (10), חיים ברנדוויין (3), ומשה קליין (4).

יו"ר הסיעה ח"כ מאיר פרוש (צילום: יח"צ)

בבחירות למקום השני ניצח אברהם פרנקל עם רוב של 156 קולות, ולאחריו: חיים ברנדוויין (20) ומשה קליין (7).

בבחירות למקום השלישי נבחר משה קליין עם 123 קולות, לעומת ברנדוויין שקיבל 55 קולות.

גם בעיר אשדוד התקיימו בחירות פנימיות, שם ניצח העסקן יהושע טננהויז ובמקום השני נבחר משה גרינבוים.

יו״ר הסיעה ח״כ מאיר פרוש, סייר במוקדי הבחירות ואמר עם סיומן כי "היום קיימה תנועת שלומי אמונים פריימריז בבית שמש ובאשדוד, כאשר ראשי הקהילות והציבור נרתמו והגיעו לבחור, דבר שהוא מבורך. אני רוצה לברך את העסקנים ואת המתמודדים, כולם ראויים וכולם אנשי עשייה ומאחל אני הצלחה לכולם בהמשך הדרך".

פרוש הפתיע ואמר: "אני מודיע כאן היום באשדוד, עם תום הפריימריז, שכאשר ארצה להבחר שוב לכנסת, אעמיד את עצמי לבחירה בפריימריז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר