ירושלים: מפלגת 'טוב' הגישה את רשימתה להתמודדות בבחירות

חברי סיעת 'טוב' הגיעו לבניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא והגישו את רשימתם המתמודדת למועצת העיר. בראש הרשימה, חנוך ורדיגר, עו"ד יחזקאל רוזנבלום וזאבי סופר (כיכר העיר)

אפי ליברמן | כיכר השבת |
חברי 'טוב' בכיכר ספרא, הבוקר (צילום: כיכר השבת)

מפלגה חרדית שלישית בירושלים: אל הקומה השישית בבניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא הגיעו הבוקר (שני) חברי סיעת 'טוב' המייצגים את החרדים העובדים, להגיש את רשימתם המתמודדת למועצת העיר ובכך הפכו את התמודדותם לעובדה מוגמרת.

בראש הרשימה יעמוד היו"ר הארצי, חנוך ורדיגר, במקום השני יוצב עו"ד יחזקאל רוזנבלום, ובמקום השלישי יוצב זאבי סופר המתנדב בארגון הצלה בעיר. את השמות הנוספים ברשימה סירבו אנשיה למסור אך הבהירו כי יהיו בה נציגים מכלל האוכלוסיות.

עו"ד רוזנבלום נשמע מרוגש בשיחה שקיימנו עימו בעת מילוי הטפסים. "אנחנו מתמודדים בירושלים משום שאני חושב שהתנועה חרטה על דגלה את הסיוע לציבור החרדי בכל מקום שהוא נמצא", הוא אומר ל"כיכר השבת".

"הציבור החרדי בירושלים הוא משמעותי ומגוון מאוד ובוודאי שאנחנו צריכים להיות שם ונעשה את מה שצריך לטובת הציבור", מבטיח רוזנבלום.

רוזנבלום דוחה את הטענות שעלו שוב ושוב מאז נפוצו השמועות על התמודדותם, כי הם עלולים להזיק למפלגות החרדיות הקיימות: "חס ושלום", הוא דוחה זאת בביטול, "בעצם קיומנו אנחנו לא מזיקים לציבור החרדי, ההפך. בכל מקום שהיינו רק עזרנו וסייענו, ואני לא רואה שום סיבה לחשוב שיגרם נזק לציבור".

בניגוד למפלגות המתמודדות בירושלים, בסיעת 'טוב' לא ממהרים לתמוך במועמד מסוים לראשות העיר "אנחנו עדיין לא תומכים באף מועמד, אנחנו ניראה איזה ראש עיר מקדם את האג'נדות לטובת הציבור כפי שאנחנו רואים אותו", הוא מסביר.

רוזנבלום מותח ביקורת מרומזת כנגד סיעת ש"ס שהודיעה על תמיכתה במשה ליאון, "אנחנו חושבים שלא ראוי להכריז מראש על תמיכה במועמד מסוים. בסופו של יום, מעשיו של ראש העיר יקרבוהו ומעשיו ירחקהו".

"כאשר מפלגה מבטיחה מראש תמיכה בראש עיר ולא משנה מה הוא יעולל בהמשך היא שמה את הציבור כבן ערובה לאותו מועמד שיוכל לעשות ככל העולה על רוחו והוא יוכל להיות רגעו שיתמכו בו בכל מקרה. זו גישה לא טובה", אומר עו"ד רוזנבלום, "ראש העיר צריך להציג את מה שהוא רוצה לעשות לטובת הציבור ואנחנו כמובן נתמוך במי שיהיה הטוב ביותר עבור הציבור החרדי".

ובכל זאת, האם יתכן שלבסוף תכריזו על תמיכה במועמד מסוים?

"הכול פתוח, יכול להיות שנכריז ויכול להיות שלא. הכול תלוי בטובת הציבור. מטבע הדברים מתנהלים מגעים עם כל המועמדים".

בסיעה מעריכים כי הם יצליחו להכניס למועצת העיר לפחות שלושה נציגים: "יש לנו סיכויים טובים להיכנס למועצת העיר, הסקרים מראים שנגיע לשלושה מנדטים ואם זה יתממש אז אנחנו נוכל להתברך בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר