ירושלים: שלמה ברסקה פרש מרשימת ש"ס

פרסום ראשון: שלמה ברסקה, מוותיקי חברי מועצת ירושלים מטעם ש"ס, הודיע על החלטתו לפרוש מעיריית ירושלים. ייתכן ובמקום השלישי שיועד לברסקה יוצב מנכ"ל ש"ס נתי לסרי (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלמה ברסקה ויו"ר ש"ס בירושלים אלי שמחיוף (צילום: יעקב כהן)

פרישה ברגע האחרון: שלמה ברסקה, מוותיקי חברי מועצת ירושלים מטעם ש"ס, שלח מכתב לתנועת ש"ס בה הוא מודיע על פרישה מעיריית ירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בערב יום הכיפורים שלח ברסקה את המכתב למשה עידן, יו"ר מטה ירושלים והסביבה, וזה העביר את המכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי.

בש"ס עמלים גם בשעות אלו לסגור את רשימת המתמודדים בירושלים, וכעת מלבד המקום הראשון והשני, אלי שמחיוף וצביקה כהן, טרם ברור מי יאייש את המקומות הבאים.

לברסקה הוצע המקום השלישי, וזה סרב לבקשה והחליט לפרוש.

במכתב ששלח ברסקה לדרעי הוא כתב: "ראשית הריני מודה לכבודו על כוונתכם לשבצני במקום שלישי ברשימת ש"ס לעיריית ירושלים, אך קיבלתי החלטה שלא להמשיך ולכהן בקדנציה הבאה בעיריית י-ם".

ברסקה מציין כי עשה את הצעד לאחר התייעצות עם רבו: "העיכוב במכתב נבע בשל רצוני לקבל את הסכמתו של הרה"ג רבי ראובן אלבז".

לפני סיום, כותב ברסקה כי בכוונתו להמשיך ולעשות ככל שיורה מרן הרב עובדיה יוסף: "כמובן, אמשיך בע"ה לעמוד לימין התנועה בכל מה שיידרש ע"מ לעשות נחת רוח למר"ן מאור ענינו וליבנו רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף שליט"א ויה"ר שהקב"ה ישלח למרן בריאות איתנה ונהורא מעליא וימשיך להנהיגנו עד ביאת גואל ועד בכלל".

בתוך כך, במקום השלישי ייתכן ויוצב מנכ"ל ש"ס נתי לסרי שהסכים לאייש את המקום רק לאחר שהתברר לו כי ברסקה אינו מתכוון להתמודד, אך הדבר טרם הוחלט באופן סופי.

בתוך כך, בתנועת ש"ס מתכוונים להכניס לגר"א אלבז נציג אחר במקומו של ברסקה וככל הנראה מדובר ביעקב ואזנה, ממקורבי הרב.

בשעות הערב, תפרסם ש"ס את הרשימה הסופית שלה למועצת העיר ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר