האופטימיות בבית החולים גוברת

שיפור דרמטי: הגרח"ע יוסף פקח את עיניו למשך יום שלם

כוחן של התפילות: בביה"ח "הדסה עין כרם" בו מאושפז מרן פוסק הדור הרב חיים עובדיה יוסף, הולכת וגוברת האופטימיות לגבי הסיכויים להחלמתו. ל'כיכר השבת' נודע כי הבוקר פקח הגרח"ע את עיניו, וזיהה את סובביו. למרות השיפור, מצבו של הרב עדיין קשה, והרופאים מציינים כי התעוררותו אינה מושלמת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

לקיים בנו חכמי ישראל: רופאיו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף הולכים ונעשים אופטימיים יותר ויותר לגבי סיכויי החלמתו של הרב, זאת לאור השיפורים במצבו ההולכים וגוברים.

ל'כיכר השבת ' נודע, כי הבוקר (שלישי) הרב התעורר, ובמהלך היום כולו פקח את עיניו, וזיהה את בני משפחתו ומקורביו ששהו סביב מיטתו. זיהוי מקורביו, גורם להערכה כי לא נגרם לרב נזק במהלך הימים בהם היה תחת הרדמה.

צפו: עצרת הרבבות הכותל לרפואת הגרח"ע יוסף (צילום: יעקב לביא)

יצויין, כי מדובר בשיפור משמעותי במצבו של הרב, שיפור שמעניק אופטימיות רבה לרופאים ולבני המשפחה. עם זאת, מקורביו מציינים כי מצבו של הרב עדיין קשה, והוא עדיין זקוק לרחמי שמיים מרובים.

גורם בבית החולים אמר בשיחה ל'כיכר השבת' כי "כשהרב הגיע אלינו בשבוע שעבר לא חשבנו שהרב יכול להתקדם מבחינה בריאותית, מצבו היה נראה קשה וקריטי", הגורם ציין כי אין ספק שהתפילות הרבות ברחוב החרדי בפרט והיהודי בכלל למען רפואת הרב, תרמו לשיפור הנוסף במצבו.

יודגש, כי על פי הגורמים בבית החולים, בגופו של הרב עדיין נמצאים חומרי הרדמה, והתעוררותו מאז שעות הבוקר אינה מוגדרת כהתעוררות "מושלמת".

כזכור, השבוע (ראשון) התכנסו אלפים בראשות רבנים וראשי ישיבות ברחבת הכותל המערבי לעצרת תפילה וזעקה שאורגנה על ידי רדיו 'קול ברמה', והעתירו לרפואתו של פוסק הדור.

ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי שלום כהן נשא דברים בעצרת, ואמר בקול חנוק מדמעות: "אנחנו צריכים לדעת, הקדוש ברוך הוא לפעמים עושה לנו צרות רק בשביל 'השמיעיני את קולך', אנחנו צריכים לזעוק לקב"ה".

ראש ישיבת "פורת יוסף", המשיך ואמר כי "מי יודע, מרן סובל, אם לא בחטאינו, אם לא בעוונותינו, 'הקב"ה רוצה השמיעיני את קולך'".

האלפים בעצרת הענק בתחילת השבוע (צילום: פלאש 90)

"רבותיי, זה לא צרה רק של מרן, זו צרה בר מינן, עלול להיות כצאן אשר אין לו רועה, רבונו של עולם, רחם על עמך ישראל" העתיר הרב כהן בדמעות.

למרות השיפור הנוסף במצבו של הרב, מקורביו קוראים לציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה עבור מרן הגאון רבי חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות